vineri, 15 februarie 2013

Demonul de Cristal

Cap. 6

-Sa ma razbun! Vocea mea suna hotarata.
-Te vom ajuta, acel individ va plati pentru tot ce i-a facut Larei, ma incuraja Rose.
-Ne trebuie un plan bine pus la punct, spuse Alice ganditoare. Acesta nu pare genul usor de invins, plus ca puterea lui financiara ne depaseste cu mult!
-Stiu, Alice! Dar avem un avantaj, am spus privindu-le.
-El nu stie cine sunt. Crede ca sunt Lara! am lamurit eu vazand ca nu inteleg.
-O, asta va fi tare, ticalosul nici nu banuieste ce il asteapta! spuse Rose zambind malefic.
-Fetelor va trebui sa fim foarte atente. El nu trebuie sa afle cine sunt eu, el nu trebuie sa afle ca Lara nu mai e.
-Te poti baza pe noi Bella! ma incuraja Alice.
-Alice… Jasper e prietenul lui si tie…adica nu vreau ca tu sa suferi! am incercat eu incurcata.
-Nu iti fa probleme Bella. Relatia mea cu Jasper nu va fi afectata. De asta voi avea eu grija!
O mare parte din acea zi ne-am petrecut-o incercand sa gasim razbunarea perfecta.
-Stiu!!!! striga Alice intr-un final batand din palme.
-Stiu, stiu, stiu!!!!
-Daca iti cerem sa ne luminezi si pe noi ti s-ar parea prea mult Alice? intreba Rose sarcastica.
-Seductia!!! Oooo da, asta nu da gres niciodata!
-Il vei SEDUCE Bella!!! spuse Alice fericita.
Eu doar o priveam sperand ca ea glumeste.
-Alice, cred ca glumesti!!?
-In niciun caz!
-Alice, in primul rand mi-ar fi imposibil sa il seduc pe Criminalul surorii mele.
-In al doilea rand, nici nu stiu cum sa fac asta!
-Bella, seductia e cea mai puternica arma a unei femei! spuse parand hotarata.
-Iar un barbat sedus e un barbat indragostit si un barbat indragostit, e un barbat usor de Distrus! incheie aceasta zambind. Eu doar o priveam uimita.
-Are sens! se auzi vocea ganditoare a lui Rose.
-Fetelor, ati innebunit??? Eu nu pot sa fac asta! Nu voi reusi sa fac asta!!
-O ba da, Bella o vei face si vei reusi!!! Deoarece vei invata de la cele mai bune experte!!! spuse Alice aratand spre ea si Rose.
-Alice…nu voi reusi! Acesta nu se va indragosti de mine.
-Ba vei reusi Bella!!!! El se va indragosti, a mai facut-o o data…ma rog nu de tine, de Lara. Dar el nu stie asta!!!
Desi inca nu acceptasem ideea lui Alice, ziua a trecut repede, fetele incercand sa ma invete diverse trucuri ale seductiei.
A doua zi m-am trezit foarte devreme. Ajungand in fata institutului am zarit un munte de mobilier. Ne stiind ce se intampla am intrat in interior unde era foarte multa agitatie. O armata de muncitori, unii demoland vechea mobila altii instaland alta noua. Le-am vazut pe fete si m-am apropiat de ele.
-Fetelor, ce se intampla aici?
-Nu stiu Bella, tu sa ne spui. ma repezi o Alice imbufnata cu mainile in sold.
-Heiii, nu stiu despre ce vorbesti!
-Adica vrei sa spui ca nu tu ai facut ASTA? ma ataca ea din nou.
-Nu!!!
Hotarata sa lamuresc situatia am inaintat.
-Domnilor, va rog sa va opriti! Acestia se oprira privindu-ma uimiti.
-Va rog sa imi spuneti ce faceti aici?
-Amenajam acest birou…asa cum am primit comanda doamna, imi raspunse unul dintre ei.
-Imi pare rau, eu nu am facut nicio comanda. Probabil e o greseala, va rog sa plecati! am cerut pe un ton respectuos.
-Nu e nicio greseala, noi am fost platiti sa facem aceasta munca. Si nu putem pleca.
-Uitati!!! spuse aratandu-mi niste documente, apoi continua.
-Propietarul acestui Institut ne-a angajat.
-Ce propietar?? am intrebat exasperata, dar apoi….
-Nu! Nu! El nu putea sa faca asta! Nu ar fi in stare! am spus uitandu-ma in acte. Era imposibil asa ceva…sau NU.
In partea dreapta a foii, sub tot ce parea o comanda, statea scris clar numele lui. Cu nervii intinsi la maxim, am plecat spre biroul meu.
-Bella, ce s-a intamplat? am auzit-o pe Rosalie. Intorcandu-ma spre ea, doar am privit-o.
-Sa nu imi spui ca...
-Ba da!!! am intrerupt-o eu.
-Acest individ tocmai mi-a declarat Razboi!
-Nu imi vine sa cred! Nu pot sa cred! Ma invarteam prin birou urland.
-Ce crede el ca face? Cine se crede?
-“Actionarul majoritar?” facu Alice greseala de a-mi raspunde la intrebare,cu cel mai prost raspuns de care era capabila. Atat eu cat si Rose am tintuit-o cu priviri criminale.
-Crede-ma Alice, nu am uitat nicio clipa! Raspunsul meu era acid.
-Omul joaca dur, continua Rose.
-Va fi mai greu de cat am sperat! ofta Alice.
-Bella, pentru inceput trebuie sa te linistesti! Nervii nu te ajuta sa gandesti si cu siguranta el asta vrea!
-Stai calma Alice. Ma voi comporta ca si cand faptul ca el mi-a luat cu asediu Institutul e un lucru normal.
-Nu va fi usor fetelor, din moment ce va trebui sa ii suportam prezenta zilnic.
-Ce sa zic? Foarte incurajator, Rose!! Ironia era prezenta in tonul meu.
-Stiu Bella, dar asta e adevarul! Doar vazand adevarul asa cum e, putem cauta si gasi solutia corecta.
-Esti un geniu Rose! sari Alice.
-Stiu ce trebuie sa facem!!
-Sunt numai urechi, Alice!
-Pai pentru inceput eu zic sa cautam mai multe informatii despre el.
-Si cand spun informatii, ma refer la altele decat cele pe care le stim. Orice om are un trecut!
-Alice! am intrerupt-o eu. Timp de aproape 6 ani l-am cautat si nu am gasit nimic. Cum crezi ca vom reusi?
-Corect Bella! Doar ca in acest timp bunele tale prietene nu au stiut. Plus ca in tot acest timp minunata ta prietena Alice…spuse aratand spre ea…inca nu il cunoaste pe domnul Jasper, mana dreapta al marelui E C..
-Alice, vorbesti serios? Adica ai fi dispusa…?
-Bella. Clar ca asi fi dispusa! ma intrerupse ea.
-In primul rand, tu esti prietena mea si in al doilea rand Jasper nu va fi implicat. De la el voi incerca sa obtin doar niste detalii.
-Sper asta Alice!! Jasper e un baiat bun, nu asi vrea sa suferiti din cauza mea.
-Si cum vei reusi Alice sa obtii acele informatii, fara ca el sa isi dea seama? sparse Rose tacerea care se asternuse.
-Foarte usor!! ii raspunse aceasta scotandu-si telefonul si ducandu-l la ureche. Eu o priveam uimita, nu imi venea sa cred. Dupa cateva secunde am auzit:
“Alo! Buna Jasper!” Vocea lui Alis parea mult mai senzuala decat de obicei. Un zambet imens ii cuprinse intreaga fata a spiridusului, provocat fiind de ce ii spunea interlocutorul. Curand comvorbirea se incheie si acum o Alice nebuna sarea si tipa prin biroul meu.
-Misiune indeplinita fetelor!
-In seara asta la ora 8…spuse privind ceasul de pe perete…sau mai exact in 3 ore si 45 de minute, am intalnire cu domnul Jasper!
-WAW Alice si nu stii cate secunde? Sunt dezamagita, te credeam mai exacta! Dar ironia din tonul lui Rose nu afecta deloc fericirea spiridusului. Aceasta se bosumfla scotand limba ca un copil de doi ani.
-Ok fetelor, eu am plecat. In seara asta am un barbat de dat pe spate…si nu pot da gres!
-Ne vedem maine la prima ora pentru a va povesti, spuse grabindu-se sa plece dar eu am oprit-o.
-Alice!!! am strigat si ea se opri.
-Daca nu te superi asi dori sa imi povestesti imediat ce te desparti de el.
-Dar Bella s-ar putea sa dureze si….protesta ea dar eu am interupt-o.
-Si eu nimic Alice! Doua ore de somn inseamna mai mult decat nimic.
-Oricum nu as putea dormi.
-De acord! accepta infranta si eu am zambit.
-Deci ramane stabilit! Ne vedem mai tarziu.
-Si Alice fi draguta… si nu uita Scopul intalnirii! continua Rosalie pe un ton de avertizare.
-Ok fetelor! Acum daca nu va suparati, eu trebue sa plec. Am o intalnire pentru care trebuie sa ma pregatesc. Imediat ce termina asta de spus disparu. Urmatoarele ore la birou au trecut repede, afundandu-ma in zecile de documente. Acum aflandu-ma in drum spre casa impreuna cu Rose, priveam ceasul din bordul masinii. Nerabdarea incepuse sa puna stapanire pe mine.
-Crezi ca o sa reuseasca? vocea lui Rose sparse linistea din masina.
-Nu stiu Rose! Chiar nu stiu! i-am raspuns cat de sincera am putut.
Acasa, asteptarea a fost si mai grea. Rosalie incercase sa ma linisteasca, dar esuase. Picioarele incepusera sa ma doara, de la cate ture facusem prin apartament. Dupa 3 ore de asteptare, aproape disperasem, cand am auzit soneria de la usa. Cu o viteza uimitoare am parcurs distanta deschizand usa. Alice ma privi tacuta cateva secunde, apoi si-a dat ochii peste cap vazandu-mi nerabdarea.
-Slava Cerului, Alice! Inca 5 minute sa fi intarziat si ma aruncam pe fereastra! spuse Rosalie privindu-ma cu repros.
-Calmati-va fetelor, imediat va povestesc.
-Bella, vrei sa faci un atac de cord? imi reprosa Alice. Eu nu am comentat nimic, doar stateam in fata ei batand din picior.
Observandu-mi starea, Alice nu mai amana trecand la subiect.
-Deci fetelor, povestea pe care eu am aflat-o este de-a dreptul Uimitoare!

by Andreea

Week-end minunat va doresc!
Ana ;) 

5 comentarii:

maria spunea...

super capirol.abia astept sa stiu povestea marelui Edward Cullen.ABIA ASTEPT NEXT.

Danny spunea...

foarte captivant de fiecare data vreau tot mai mult,astept cu nerabdare nextul,va pupic pe ambele

Anonim spunea...

ASTEPTAM CAPITOLUL 7 SI NU NUMAIIIII....NE MACINA CURIOZITATEA!!! felicitari!

Unknown spunea...

Te-am nominalizat pentru Liebster Award
http://emancipationproclamation.wordpress.com/2013/02/24/nominalizare-la-liebster-award/

Anonim spunea...

Cand vin si urmatoarele capitole?

Trimiteți un comentariu