sâmbătă, 16 martie 2013

Liebster Award

Am primit aceasta nominalizare de la Dany si Mariana, carora le multumesc! :)

Reguli:
1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.
2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3.Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de unsprezece intrebari pentru urmatorii nominalizati.
4.Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.
5.Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog.

So...

1. Deja le-am multumit fetelor.
2.  a) Ma sperie ca voi implini 30 de ani, in curand...
    b) Cel mai greu lucru mi se pare sa educ un copil de 2 ani, sa-i explic pe intelesul lui diferenta dintre bine si rau...
    c) Am incercat sa tin o cura de slabire drastica si mi s-a facut rau, motiv pentru care am renuntat :)
    d) Urasc hainele care se vand in mall-urile din Romania...
    e) Am o relatie personala cu cizmele UGG :)
    f) Imi place oja albastra...
    g) Sunt dependenta de carti
    h) Nu stiu sa fac friptura de vita :) Nu-mi iese niciodata perfect
    i) Imi place sa gatesc
    j) Nu port bijuterii
    k) Ma simt o femeie fericita si implinita si ma rog doar pentru sanatatea familiei mele

Intrebari pentru cei nominalizati:
1 Care este cartea care te-a marcat si te-a motivat sa-ti schimbi viata intr-un fel anume?
2 Ce detesti si ce iubesti cel mai mult in oameni?
3 Daca ai avea puterea sa schimbi ceva in societatea de azi,ce ai scimba? (un singur lucru)
4 Cum procedezi cu oamenii care te supara?
5 Defineste viata ta printr-un cuvant.
6 Aroma ta preferata?
7 Filmul preferat. De ce?
8 Ce te-a impins sa-ti faci un blog?
9 Crezi ca blogherii ar trebuie sa-si tina in secret identitatea?
10 Ai numi copilul tau in cinstea unui personaj de film sau carte?
11 Care a fost cel mai nebun(trasnit) care l-ai facut vriodata?

3.1. Nu stiu daca citind vreo carte mi-am schimbat viata, poate ca doar mi-am imbunatatit vocabularul si am invatat lucruri noi.
3.2. Nu-mi place sa mi se puna intrebari care au un raspuns evident. Imi plac oamenii optimisti, cerebrali si constienti de propria lor valoare.
3.3. Constitutia...de aici as pleca, schimband astfel mai multe...dar trebuia sa numesc doar un lucru...
3.4. Nu stiu...ii scot din lista de prieteni? :)
3.5. Viata mea este perfecta. Punct.
3.6. Imi place aroma de cafea, dimineata.
3.7. Nu am unul, imi plac mai multe, din diverse motive.
3.8. Pai, nu s-a mai tradus un fanfic pe un alt blog si toata lumea se plangea de asta si m-am apucat sa-l traduc eu mai departe. Desi am cerut permisiunea, am fost condamnata si injurata, dar s-a ajuns aici...Deci...
3.9. Depinde de blog-ul pe care il au...Nu stiu...
3.10. L-am numit pe baietelul meu si Edward (Twilight), pentru ca mi-a placut personajul, nu actorul :)
3.11. Pai...depinde de standardul fiecaruia in a defini "lucru trasnit"...Nu stiu...M-am intrecut pe Autostrada Soarelui cu un tip. Am vrut sa verific pana unde am curaj sa apas acceleratia; autostrada era aproape goala si tipul respectiv a intrat in joc :) Am avut curaj pana la 240 km/h. Nu a castigat nimeni, pur si simplu ne-am testat masinile, marci diferite, dar aceeasi clasa :D.  Se pune?

4 si 5: Aleg sa incalc aceste reguli, doar pentru ca blogurile pe care le-as nominaliza au fost deja nominalizate si au intrat in acest joc, si nu vreau sa ne invartim in cerc. Va suparati pe mine?

Un week-end placut!

Ana

4 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

da' rapida mai esti mami!
Nu te mai speria.30 de ani este un prag, ca si 20....eu, ce as mai putea spune, hm! aud? Cu copilul de 2 ani, trebuie doar sa fi prietena, sa il tratezi ca pe un adult, sa stai de vorba cu el, si sa ii ceri parerea. Vei afla lucruri interesante.Succes!

Danny spunea...

Ana,pot sa-to spun una,la sigur nu arati de 30,cand am vazut prima data pozele de pe Facebook am crezut ca esti cu vrio 2 ani mai mare decat mine,eu am 21,deci nu ai de ce te teme.
Si sunt deacor cu Mariana ce tine de educatia copiilor,mama mea a facut la fel cum a spus ea,si mi se pare ca a iesit bine.

Ana spunea...

Merci, Dany :) Mai are si machiajul rolul lui... Cat despre educatia copilului, tocmai ce ma documentez in domeniu si aflu ca nu este bine sa fiu prietena, ci parintele lui... Pana la urma, ma ghidez dupa copil, regulile nu se aplica la toti copii, nu?

MARIANA RADOI spunea...

Ana, sa fii parintele cuiva, inseamna sa dai dovada de maturitate in actiuni si in gandire. Sa fii prietena cea mai buna a copilului tau, inseamna ca de cate ori va avea vreo problema de rezolvat, vreun necaz, la tine va alerga, tu vei fii prima care afla, nu vei afla ,,din alte surse"-ceea ce este ingrijorator-. De ce? Va stii sigur ca tu esti cea mai interesata persoana din lume, sa il ajuti, fara a-i cere nimic in schimb. Eu, asa am facut. Fireste au fost si lucruri care mi-au dovedit ,,suprematia" de parinte in relatia aceasta, dar, ar trebui discutate caz cu caz.Si, cred ca am facut treaba buna, mai ales ca am fost parinte unic.

Trimiteți un comentariu