vineri, 27 noiembrie 2009

Pentru cititori

Neata, tuturor!

1. Multumesc din suflet pentru aprecieri! Sunt flatata de cuvintele frumoase pe care mi le adresati!
2. Diandra, nu ma deranjeaza ca ai publicat traducerea, din contra, ma bucur ca pot multumi mai multe persoane deodata!
3. Anonim, fic-ul are 81 de capitole!!! Avem de lucru, nu gluma...
4. Danutza, trimite-mi pe e-mail fic-ul scris de tine, cu un scurt rezumat, sa il citesc, si, cu cea mai mare placere il postez aici. K?
Adresa mea de mail este : anaucdc@gmail.com

5 comentarii:

Anonim spunea...

81 de capitole ?????????
eu ma gandeam la vreo 40.........
ce bn :D
nu o sa ma plictisesc pt urmatoarele 2 luni :P

Anonim spunea...

cate capitole are ddn ?

Ana spunea...

Catre alt anonim : DDN are 80-81 capitole !!!
Va rog sa va lasati numele, chiar unul fictiv, cand lasati comentarii, pentru a-mi fi mai usor sa va raspund la intrebari. Multumesc!

mariana spunea...

am reusit sa termin de citit ddn in engleza si cred ca trebuie sa ai mult curaj sa traduci si restul

mari spunea...

Pana acum a fost nimic in comparatie cu ce urmeaza.Iar pentru cititoarele tale:o sa aveti nevoie de foarte multe perechi de chilotei (de schimb)

Trimiteți un comentariu