vineri, 27 noiembrie 2009

34. Hai sa plonjam!

EDWARD

Am coborat la nivelul inferior la hotelului pentru a ne plimba prin magazinele de pe Grand Canal. Chiar daca stiam ca Bella uraste sa mearga la cumparaturi, aveam sentimentul ca are de-a face mai mult cu Alice, care ii cumpara mereu o multime de haine scumpe, haine care ei nu-i placeau. Dar acum eram numai noi doi, plimbandu-ne prin fiecare magazin.
Am privit spre ingerul meu sa vad cum ochii ei straluceau, incat rivalizau cu toate luminile din Vegas. M-am aplecat mai aproape de ea. „Iti place?”
A intors capul la mine si a aprobat din cap cu un zambet urias pe fata. „E extraordinar”, a spus, inainte sa ma sarute.
„Ma bucur ca iti place, intelegi, magazinele si restul”.
Ea a ras. „Doar sa nu ma fortezi sa intru intr-o cabina de proba cu o multime de haine in brate, si voi fi bine”.
„Pai, atunci sa lasam cumparaturile, deocamdata”, am spus, luand-o si tragand-o spre coada de la plimbarea cu gondola. I-am intins domnului cate 15 dolari de persoana si m-am urcat in barca, intinzandu-i Bellei mana pentru a o ajuta.
Am stat lipiti unul de altul, in timp ce barbatul, imbracat cu tricou in dungi albe si negre, ne privea, in special pe Bella. Dar, dupa ce a observat privirea rece pe care i-am aratat-o, a renuntat s-o mai priveasca pe iubita mea si a inceput sa cante.
Am privit-o pe Bella cum se uita in jurul nostru, in timp ce am inceput sa ne miscam pe apa. A petrecut minute privind tavanul pictat cu nori, si mutandu-si ochii la magazine si la oamenii care ne urmareau cu privirea de la balustradele de pe imitatia de trotuar, dupa ce am trecut pe sub un pod.
Am pus un brat in jurul umarului ei si am tras-o mai aproape de mine, in timp ce ea s-a ghemuit la pieptul meu. Am sarutat-o in varful capului si i-am respirat parfumul minunat. „Asta e tot ce am avut nevoie vreodata”, i-am spus.
A ras. „Tot ce ai nevoie in viata este sa ma ti in brate intr-o gondola din Vegas, ha? Asta-i tot?”, a glumit ea.
Am ridicat din umeri. „Poate ca il rog pe Carlisle sa cumpere asta”, i-am spus.
„Ai de gand sa-l rogi pe Carlisle sa cumpere Vegas-ul?”, m-a intrebat cu o expresie terifiata.
„Normal ca nu”, i-am spus, si am vazut cum se relaxeaza. „O sa il rog sa cumpere hotelul”, expresia ei s-a schimbat imediat intr-una terifiata, facandu-ma sa chicotesc la ea. „Glumesc, Bella”.
„Nu e amuzant. Cunoscandu-ti familia, ati fi in stare”, a ras ea.
La un moment dat, plimbarea s-a terminat, dupa ce am trecut de strazile luminate, de oameni si de uimitoarele restaurante. In niciun moment nu am avut senzatia ca nu suntem in Venetia.
„Hai la cumparaturi”, a exclamat Bella, dupa ce a coborat din gondola.
„De unde vine entuziasmul asta?”, am intrebat-o razand.
„Sunt in Vegas cu barbatul perfect”, a spus, in timp ce si-a pus bratele in jurul gatului meu. Mi-am dat ochii peste cap la ea. „Vorbesc serios. Poate fi mai perfect de atat?”
„Cred ca da, daca fac asta”
, am spus, sarutand-o lung si dulce.
„Bine, Cassanova, hai la cumparaturi”, a spus, dandu-mi un sarut inocent si luand-o inainte.
„Oo, nu! Alice a creat un monstru!”, am glumit eu, in timp ce ea m-a lovit in brat. Am luat-o de incheietura mainii si am tras-o langa mine, tinandu-mi mana in jurul taliei ei, in timp ce ne plimbam.
Ne-am plimbat in jur pentru o vreme, intrand in cateva magazine. Cand am observat ca Bella practic saliva la o poseta, am cumparat-o pentru ea.
„Ce crezi ca faci?”, a intrebat pe un ton suspicios.
„Deodata am simtit impulsul de a cumpara o poseta”, am ras, punand-o pe tejgheaua magazinului, fara ca macar sa ma uit cat costa.
„Edward, pe bune, nu trebuie”, a incercat ea sa ma convinga. Dar era prea tarziu. Deja vazusem cat de mult si-o dorea.
„Domnule, avem si portofel asortat, daca sunteti interesat”, mi-a spus casiera politicos.
„Nu, nu e nevoie”, a raspuns Bella in locul meu.
„De fapt, vreau si portofelul”, i-am spus casierei, iar ea a plecat sa mi-l aduca.
„Edward Anthony, ce crezi ca faci?”, m-a intrebat ea pe un ton grav.
Am chicotit si am sarutat-o pe varful capului. „Sa te rasfat, asta intentionez”, i-am raspuns.
„Wow. Bun baiat. Te superi daca il imprumut?”, a intrebat o femeie mai in varsta, de vreo 50 ani, din spatele nostru. Am chicotit si m-am intors, moment in care Bella a oftat frustrata.
Aproape ca a lesinat cand a vazut totalul, dar am luat-o de acolo la timp. I-am multumit casierei si ne-am facut drum spre iesirea din magazin. „Ok, de retinut : sa nu te las niciodata sa vezi pretul”, am ras.
„Edward, asta a fost o achizitie ridicola”, mi-a spus.
„Ridicola, dar te-a facut fericita”, i-am zambit.
„De unde sti asta?”, m-a intrebat cu o privire.
Am scos poseta din punga, iar ea a zambit instantaneu si ochii i s-au marit. „Vezi?”, am ras, aratand spre fata ei. „Fericita”.
A zambit si m-a luat in brate. „Bine, imi place la nebunie. Dar fara alte genti, in regula?”, a spus cu strictete.
Am saluat-o. „Da, doamna. Acum, hai sa mergem”.
Am mai mers prin cateva magazine, si in fiecare, Bella a gasit ceva ce i-a placut, dar a refuzat sa ma lase sa-i cumpar. M-am conformat si mi-am tinut banii in portofel. Dar mi-a venit ideea nebuneasca de a ma intoarce singur sa cumpar cateva dintre lucrurile care i-au placut. Adica, ce va face ea cand, accidental, se va trezi cu pantofii Steve Madden, pe care si-i dorea?
„Stai! Trebuie sa intram aici”, am spus, tragand-o intr-un magazin cu rochii. Nici macar nu m-am uitat la numele magazinului, sa vad cine era creatorul de moda, dar ea avea nevoie de o rochie pentru maine seara.
„De ce trebuie sa intram aici?”, a intrebat ea, privind suspicioasa la rochii.
„Ai nevoie de o rochie draguta pentru maine seara”, i-am spus cu timiditate. „Te rog, nu te supara, iti promit ca surpriza iti va face placere”.
Ea a cedat cam usor. Am ajutat-o sa aleaga cateva din rochiile mele preferate si le-a probat pe toate, fara sa ma lase sa o vad imbracata cu vreuna dintre ele.
„Ok, asta este”, a spus ea din spatele perdelei.
„Pai, atunci pot sa o vad, te rog?”, am intrebat-o.
„Nu”, mi-a spus simplu.
Un moment mai tarziu a iesit imbracata cu hainele ei. Mi-a intins rochia, iar eu m-am dus sa o platesc. Am observat ca Bella s-a indepartat de casierie, probabil nevrand sa stie pretul. Gestul asta nu m-a facut decat sa rad.
Am continuat sa ne plimbam, pana am gasit un magazin de bijuterii. „Bella, cred ca ar trebui sa luam ceva care sa se potriveasca cu rochia”, i-am spus. Mi-a aruncat o privire iritata. „Va fi numai alegerea ta. Eu nici macar nu voi sugera cel mai mare colier”, am asigurat-o eu.
Si-a dat ochii peste cap, dar, cu toate acestea, a intrat. In final, a ales un colier cu diamante simplu si frumos si cercei cu diamante asortati.
Din moment ce totul fusese cumparat, m-am uitat la ceas si am realizat ca ne apropiam de ora cinei.
„Imi pare rau, nu mi-am dat seama cum a trecut timpul”, i-am spus. „Iti este foame?”
„Sigur, ai ceva planuri, porunceste, unde vom servi cina?”, m-a intrebat zambind.
Am ras de ea. „De fapt, daca vrei sa sti, este un restaurant chiar aici. M-am gandit sa te iau usor in seara asta”, i-am zambit.
Am dus-o la restaurantul Enoteca San Marco, replica unui restaurant unde oamenii cineaza pe strazile Venetiei. Mesele erau inconjurate de arcadele albe ale cladirii, oferind o priveliste deosebita.
Personalul de servire a fos incredibil. Nici barbatii, nici femeile nu s-au dat la vreunul dintre noi, lucru pe care l-am apreciat foarte mult. Ne-au facut recomandari excelente cu privire la vin si preparate. Unii, chiar s-au oprit sa poarte conversatii placute cu noi, in legatura cu vacanta noastra si cum ne simtim in Vegas. O femeie pe nume Angela, care era chiar draguta, ne-a sfatuit sa nu ratam Fantanile Dansatoare Bellagio, pe timpul noptii. Am asigurat-o ca le vom vedea.
Acum, cu pungile in maini, si cu picioarele Bellei, care incepeau sa o doara de la atata plimbare, ne-am hotarat sa ne intoarcem in camera. Curand ce am ajuns in camera, Bella s-a trantit pe pat. Era abia 6 seara, si am ras la gestul ei.
„Deci, care este planul pentru seara asta?”, a intrebat.
„Pai...”, m-am asezat langa ea, sprijinindu-ma in mana dreapta, astfel incat sa-i mangai fata cu cea stanga. „Sunt aici cateva cluburi in care ar fi distractiv sa mergem. E unul chiar aici, la hotel, dar cred ca ar trebui sa vedem si strada principala. Clubul nu se deschide pana la 10:30, asa ca avem ceva timp”, i-am spus.
„Ce club?”, a intrebat, stand cu fata spre mine.
„Clubul Jet, la Mirage”, i-am spus.
„Wow! Ar trebui sa ma pregatesc, sa ne putem plimba putin pe aici”, a spus, dandu-se jos din pat.
„Sa sti, nu e nicio graba. Mirage este chiar peste strada”, i-am spus razand.
„Scuza-ma, esti tu cel care trebuie sa-si faca parul si sa se fardeze?”, a intrebat ea.
„Cu siguranta sper ca nu”, am ras.
Nu stiam despre ce vorbeste ea, ca nu i-a luat prea mult timp sa fie gata. M-a facut sa ma intreb ce ii faceau Rose si Alice, de le lua 2 ore sa o aranjeze. Cand a iesit, era atat de frumoasa, chiar si fara stilist sau make-up artist, si asta intr-o perioada scurta de timp.
„Arati extraordinar”, am spus, in momentul in care ochii mei ii scruteau trupul. Era imbracata cu o rochie mica, de matase rosie. Avea o bretea care trecea pe dupa gatul ei, cu un decolteu dragut. I se potrivea foarte bine pana pe coapse, unde stateau vreo cativa centimentri vaporosi (foarte scurta!). Ca sa spun sincer, nu era indoiala ca permitea o priveliste totala. Nu ca ma deranja, dar m-as fi enervat ca toti ceilalti barbati, si Heidi, ar fi avut vazut asta.
Am tras-o la pieptul meu. „Sper ca sti ca nu te voi scapa niciun minut din priviri, in seara asta. Esti mult mai tentanta decat este permis”, i-am spus, fara sa fiu in stare sa-mi opresc buzele de la contactul cu fiecare centimetru al pielii ei descoperite.
„Mmmm... de fapt, asta suna grozav pentru mine”, a spus, plimbandu-si mainile prin parul meu. „Ar trebui sa mergem”.
Am dat din cap si am luat-o de mana. „Ah, la dracu! Edward, cum voi putea sa intru in club? Nu am 21 ani”, a spus ea ingrijorata.
Am ras de ea. „Bella, suntem in Vegas, daca esti destul de draguta, obtii orice iti doresti. Si, crede-ma, draguta nici macar nu te descrie. Esti o zeita!”, am asigurat-o eu. Acea imbujorare draguta i-a aparut in obraji, si nu m-am putut abtine sa nu-i iau fata in maini si sa o sarut incet.
La un moment dat, cu o abtinere de sine puternica, m-am retras, si am mers catre lift.
Ajunsi in hol, m-am intors catre ea. „Deci, esti gata sa ai parte de actiune?", am intrebat, la randul meu entuziasmat. A zambit si a dat din cap, in timp ce am iesit in strada.
Oriunde priveam, vedeam lumini si semne de avertizare. Trotuarele erau aglomerate cu oameni, unii dintre ei imbracati de club, evident, iar altii erau in drum sa-si joace banii la cazino.
Am mers pe strazile pline de viata, pentru a travesa pe partea cealalta. Am indrumat-o pe Bella spre Insula Comorii, care era un magazin chiar langa Miraje, si, chiar si mai bine, era un tramvai care ne putea duce acolo.
In afara hotelului avea loc un spectacol. Aveau o piscina mica pe care plutea un vas. Am privit alaturi de ceilalti cum se luptau piratii, unii cazand in apa, iar ceilalti aclamand victoria. Bella a ras cand spectacolul s-a terminat si a tresarit cand ei au aprins un tun.
Ne-am facut drum catre cazinoul hotelului. „Vrei sa joci?”, am intrebat-o. Ea a dat din cap negativ.
„Dar mi-ar face placere sa te privesc jucand”, a zambit sfioasa.
„Bine”, am sarutat-o pe varful capului. „Ce sa joc?”, am intrebat-o.
S-a gandit un moment, inainte sa spuna. „Blackjack”.
Mi-am ridicat sprancenele la ea, dar am fost de acord. Am condus-o la o masa de blackjack, asezandu-se pe un scaun. Am schimbat cateva sute de dolari in jetoane, si am inceput sa joc, in timp ce Bella imi masa umerii, urmarind jocul.
Am avut blackjack la a doua mana si am continuat sa castig. De fiecare data cand castigam, Bella se apleca si imi dadea un sarut foarte senzual pe gat.
„Sa sti ca asta face concentrarea foarte grea”, i-am spus razand.
S-a aplecat, a presat pieptul de spatele meu si si-a pus buzele la urechea mea. „Nu pare ca-ti afecteaza jocul”, a respirat ea.
„Jocul nu. Dar ma determini sa plecam si sa te duc inapoi in camera”, i-am soptit.
A chicotit si s-a ridicat de pe mine. „Atunci treaba mea aici s-a terminat”, a zambit.
Le-am urat noroc celor de la masa si am mers sa-mi incasez castigurile. „Imi pare rau, a fost foarte plictisitor pentru tine?”, am intrebat-o.
„Deloc. De fapt, sa te privesc castigand asa a fost destul de...sexy”, a zambit.
„Adevarat?”, am intrebat. „Poate ca ar trebui sa incerc sa castig mai des”, am ras.
Ne-am plimbat prin cazino si hotel inca o vreme, verificand. De fiecare data, Bella ma punea sa bag un dolar in vreun aparat, sa vedem daca vom castiga ceva. Am ras de ea, cum privea cu entuziasm in ochi.
„Uite, joaca la asta”, am spus, dandu-i un dolar.
„Nu, nu pot”, a spus ea, dar, aratand de parca isi dorea asta.
„Voi tine de sase”, am ras. A luat dolarul si l-a introdus in aparat. Zambea stralucitor cand a tras de maneta. A terminat castigand cinci dolari. Ea parea atat de usurata si fara griji. Era uimitor s-o privesti.
„Cred ca imi place sa fiu delincventa”, a ras, in timp ce ne indreptam spre tramvai.
„Calmeaza-te, Bonnie”, am ras. „Hai sa ne oprim din jucat. Nu mai jefuim niciun cazino acum, in regula, Danny Ocean?”
A ras la mine si a dat din cap. „Bine. Cel putin, nu de data asta”, a ras ea.
Tramvaiul era atat de aglomerat, incat am stat in picioare. Am tinut-o pe Bella aproape de trupul meu. Nu mi-a placut privirea pe care i-a adresat-o tipul de langa noi. El parea destul de ciudat, asa ca am strans-o mai tare langa mine, multumit ca nu dura prea mult calatoria.
„Sa ne distram”, am spus, ignorand coada lunga care se formase si mergand direct la intrare. Muntele de om s-a uitat la Bella, si, automat, ne-a lasat sa intram.
„Vezi, esti o zeita”, i-am soptit in timp ce intram in club.
Pe podea se vedeau lumini verzi. Am observat ca in mijloc se afla o scena cu doua bari, care erau ocupate de doua femei in acel moment, vizibil bete. Una dintre ele aproape a cazut de pe platforma. Am auzit-o pe Bella razand langa mine si am vazut ca se uita in acelasi loc ca si mine.
„Nu e nicio sansa ca tu sa faci asta pentru mine, nu?”, am intrebat-o.
„Depinde de cat de cuminte esti in seara asta”, a zambit in timp ce m-a tras pe ringul de dans.
Oamenii pareau ca ne fac loc in timp ce ne indreptam spre centru. Toti barbatii aveau o dorinta in ochi cand o priveau pe partenera mea, in timp ce toate fetele se holbau la ea, din moment ce captase toata atentia. Asta m-a facut sa zambesc. Ea era mult prea uimitoare pentru binele ei.
Am inceput sa ne frecam soldurile incet, nu la fel de agresiv ca in celelalte cluburi la care am fost, chiar daca nu m-ar fi deranjat sa repetam povestea. Doar am dansat foarte natural. Mainile ei se aflau in jurul gatului meu sau pe bratele mele.
Am avut conversatii haioase si amuzante, in timp ce dansam si radeam. Mi-a spus ca daca ar fi avut un animal de casa, ar fi fost un lenes, numit Lenesul, iar eu aproape ca am cazut pe podea la auzul raspunsului. Raspunsul meu a fost un Golden Retriever, si uite, ea imi spune de lenes!
„Vorbesc serios”, a spus ea cu un zambet care transmitea ca nu e asa. „L-as inscrie si la curse. Normal, cursa ar dura 15 minute, dar tot ar castiga la mustata”, a ras ea.
„Sti, lucurile astea ii murdaresc”, i-am spus, inca razand.
Ea a ridicat din umeri. „Te chem pe tine sa-l cureti”.
„Te iubesc!”, i-am spus, inainte sa o sarut. I-am atins usor buza de jos cu limba, cerand sa intru, iar ea mi-a permis. Limbile noastre dansau impreuna, in timp ce mainile ei m-au tras mai aproape de ea, iar ale mele se plimbau pe spatele ei, lasandu-mi degetele sa o atinga usor.
Mult prea curand, a trebuit sa intrerupa pentru a respira, asa ca am continuat sa-i sarut maxilarul, muscand-o incet si facand-o sa tresara.
Mainile ei imi incurcau parul, mai mult decat era incurcat de obicei, in timp ce eu o sugeam de gat, revendicand-o ca a mea. Am dus una dintre maini in centrul coapsei ei.
„Ah, Dumnezeule, Edward!”, a respirat ea. Am zambit langa pielea ei, mandru ca o puteam afecta atat de tare. Soldurile ei au inceput sa se frece mai tare de ale mele, facandu-ma sa mormai un geamat aproape neauzit. Ma simteam atat de bine cu ea langa mine.
„Bella, nu ai idee, cum te simt”, m-am silit sa scot o propozitie coerenta. Frictiunea pe care ea o crease era senzationala.
M-am retras de langa ea si am luat-o de mana, tragand-o prin multime catre un separeu VIP, in spatele clubului. Avea canapele si o masa cu gustari si bauturi pregatite pentru noi. Am tras perdeaua pentru a bloca vederea din club, chiar daca puteam inca sa privim afara prin oglinda cu doua fete.
Am intins-o pe canapea, nefiind in stare sa-i rezist. Si-a strivit buzele de ale mele, si a inceput sa deschida nasturii camasii pe care o purtam. Era pe la jumatate, cand nu a mai rezistat si si-a bagat mainile in camasa pentru a-mi atinge pieptul.
Am sarutat-o cat mai jos pe piept, atat cat imi permitea decolteul rochiei, dar am fost destul de dezamagit ca nu aveam un acces total. Deodata, subit, am auzit-o pe Bella razand si am ridicat capul.
„Pari asa de trist”, a ras ea.
„Rochia asta e foarte incomodanta”, i-am spus.
A inceput sa se ridice. „Poate ca asta e un lucru bun. Sa facem sex intr-un club de noapte, ar fi prea de tot”, a spus. Si m-am ridicat si eu odata cu ea.
„Scuze”, i-am spus.
„Nu-ti cere scuze”, a spus, venind mai aproape de mine si urcandu-se in poala mea.
„Mmm...imi place pozitita asta”, am spus in momentul in care si-a miscat accidental soldurile asupra mea.
„Scuze, nu am vrut sa fac asta”, mi-a zambit cu blandete.
„Nu m-a deranjat”, am spus zambind. Mi-am odihnit mainile pe fundul ei, in timp ce ea se presa mai tare de mine.
Mainile ei mi-au atins din nou pieptul, iar ale mele au alunecat sub rochia ei pentru a-i simti pielea imposibil de fina. A inceput sa ma sarute pe piept, si a mers chiar mai departe, lingandu-ma, cand, deodata, a fost trasa perdeaua. Ne-am uitat si am vazut o femeie stand acolo si zambind la noi.
„Scuze”, m-am uitat eu chioras, pana am realizat cine era.
„Heidi?”, a intrebat Bella surprinsa.
„Singura si unica”, a raspuns femeia. Trebuia sa recunosc, ea arata foarte bine. Palea in comparatie cu Bella, dar era draguta. „Frate, v-am rugat sa-mi spuneti daca vreti sa va distrati, dar se pare ca o faceti deja”, a ras ea, uitandu-se la mine si la camasa mea descheiata pe jumatate.
„Nu ti-am retinut numele”, a spus Heidi, intrand in separeu si asezandu-se langa noi.
„Bella. Iar el este iubitul meu, Edward”, a spus, aratand spre mine.
„Doar iubit? Deci inca mai am o sansa”, a ras ea.
„Nu, de fapt ea imi apartine”, am ras eu.
„Vad ca ai o buna, hmm...stapanire asupra ei”, a spus Heidi, dand din cap spre mainile mele, care erau tot sub rochia Bellei.
Am ridicat din umeri. „Ma poti condamna?”
„Deloc”
, a ras ea. „Imi pare rau ca v-am intrerupt asa de curand”, a spus cu un chicot.
„Ce vrei sa spui?”, a intrebat Bella.
„Pai, as fi asteptat pana cand voi doi ati fi ajuns mai departe, inainte sa vin. Pariez ca ar fi fost spectaculos”.
„De obicei este”, a ras Bella. „Iti aduci aminte, dupa pariu? Aia a fost o noapte extraordinara”.
Heidi a ridicat din sprancene. „Impartasiti?”, a intrebat ea entuziasmata.
„Doar sex fierbinte, pasional, timp de ore intregi”, a ras Bella. S-a intors spre mine. „Si as pierde din nou pentru asta”, a spus inainte sa ma sarute.
„Hai sa dansam”, i-am propus Bellei.
Ea a dat din cap. „Esti binevenita sa ne insotesti, daca iti face placere”, i-a spus lui Heidi.
„Poate intr-un minut”.
Am tras-o pe Bella afara, spre ringul de dans, unde am inceput inca o data sa ne frecam unul de altul. Am sarutat-o pe Bella pe spatele gatului.
„Este o bara libera”, i-am soptit.
S-a intors la mine si a zambit. „Chiar vrei sa fac asta?”, m-a intrebat.
Am dat din cap entuziasmat. „Bine, dar imi ramai dator”.
„Iti dau orice iti doresti”, i-am spus.
M-a sarutat inainte de a urca pe insula cu barile. Asta urma sa fie distractiv.








4 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc ca mi-ai spus cate capitole are ficul,acum,urmatoarea intrebare ar fi,autoarea inca mai scrie sau s-a oprit la capitolul 81?

Ana spunea...

Buna! Se pare ca exista si o continuare. Pana termin eu de tradus DDN, probabil va termina ea continuarea.

Anonim spunea...

mmmmmmm mia placut atit de tare capitolu; presupun ca urmatorul o sa fie foarte fierbinte;))

Anonim spunea...

foarte fain traduci ana....pe knd urmatorul cap?mor d nerabdare....ank

Trimiteți un comentariu