sâmbătă, 28 noiembrie 2009

NEW MOON

Buna !
Am fost aseara la New Moon! Ma asteptam la mai multa tensiune, dar, mi-a placut si asa. Scena mea preferata este cea in care Bella se arunca in bratele lui Edward, cand vrea el sa se arate in piata din Volterra, iar el zambeste si spune "Heaven" (Raiul).... E de departe cea mai tare scena din film. In rest, ma bucur ca efectele speciale (lupii) nu sunt trase de par - au facut treaba buna. Sa speram ca Eclipse va depasi asteptarile mele. Atmosfera din sala nu a fost asa de "pasionala". Cu exceptia catorva fete care au reactionat cand a aparut Edward sau cand s-a dezbracat Jacob, nimic... Voi ce parere aveti?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu nu l-am vazut in cinema:((

Din pacate in orasul meu nu ruleaza filmul...si nu am cum sa il vad:-s

iar calitatea de pe ent...e destulde proasta:d...

dar il vad eu...cndva:-?

mmada

Anonim spunea...

nici eu nu l-am vazut.....nu am cinema...:(
sper sa-l vad si eu..de abia astept
RoXy.:)

Anonim spunea...

hmmm nici eu nu lam vazut inca pentru ca astept calitate mai buna, nu filmat cu camera:|

rosemary spunea...

yo l-am vazut...dar era filmat cu camera la cinema...si pana la urma cred ca o sa ma duc sa il vad la cinema...ca sa il vad si yo calumea:D:D:D:D:D:D

Trimiteți un comentariu