sâmbătă, 28 noiembrie 2009

35. TOARNA NISTE ZAHAR PE MINE

BELLA

Chiar eram pe cale sa fac asta? Dumnezeule, da! Aici zburau gandurile mele in timp ce urcam pe scena, sa prestez dansul la bara promis celui ce, spre binele lui, ar trebui sa fie un iubit apreciativ. Din fericire pentru mine si pentru rochia mea foarte stramta, erau scari care ma ajutau sa urc pe scena.
Curand ce am urcat, puteam deja sa aud cum incep strigatele si fluieraturile. Grozav. Dar trebuia sa ma gandesc ca faceam asta pentru Edward. Asa ca, stateam pe scena, iar fata de langa mine a coborat, lasandu-ma singura. Am asteptat sa inceapa urmatorul cantec.
“Step inside, walk this way
You and me babe, Hey, hey!”
Inspaimantator. Aveam imnul stripteuzelor, pe care sa dansez. Dap, singura cale pentru ca planul sa fie bun, era ca Def Leppard sa se afle in spatele scenei, cantand „Toarna niste zahar pe mine” (Put some sugar on me).

EDWARD

Doar privind-o cum sta pe scena, asteptand sa inceapa melodia, m-am excitat suficient. M-am intors spre dreapta, unde am observat ca statea cineva langa mine.
„Esti la fel de excitat ca si mine?”, m-a intrebat Heidi.
„Cred ca excitat este o subestimare”, am ras, in timp ce amandoi ne-am intors atentia spre Bella, care arata mai mult decat sexy, in rochia ei de matase rosie, mulata.
“Step inside, walk this way
You and me babe, Hey, hey!”
A intrat chitara, iar, cu prima bataie de toba, am fost socat ca dracu, cand ea si-a fluturat parul in jur.
“Love is like a bomb, baby, c'mon get it on
Livin' like a lover with a radar phone
Lookin' like a tramp, like a video vamp
Demolition woman, can I be your man?”
A inceput sa-si legene soldurile inainte si inapoi, apoi s-a apucat cu mana dreapta de bara, mergand in jurul ei, cu pasi foarte sexy. Cand ei au strigat „Hey!”, ea era cu spatele la noi si cu fata la bara. Chiar in momentul in care au strigat, s-a lasat pe spate, tinandu-se strans de bara.
„Wow”, a spus Heidi langa mine. Tot ce am putut sa fac a fost sa dau din cap.
“Razzle 'n' a dazzle 'n' a flash a little light
Television lover, baby, go all night
Sometime, anytime, sugar me sweet
Little miss ah innocent sugar me, yeah”
Ea a inceput sa tremure din sani in fata multimii, in timp ce mergea cu spatele, castigand si mai multe fluieraturi, pe care eu nu le-am apreciat. Apoi, la fel cum a facut si prima noapte cand am fost la club, s-a lasat in jos si a revenit incet pe pozitie, ridicand intai fundul.
“C'mon, take a bottle, shake it up
Break the bubble, break it up”
S-a prefacut ca scutura o sticla, dar pe mine m-a facut cel mai excitat barbat in acel moment, 'sticla' imaginara nu te ducea deloc cu gandul la o sticla. Arata mai mult ca felul in care m-ar mangaia, si asta a fost momentul in care nu mi-am mai putut controla expresia.
“Pour some sugar on me
Ooh, in the name of love
Pour some sugar on me
C'mon fire me up
Pour your sugar on me
Oh, I can't get enough”
A inceput sa-si miste soldurile inainte si inapoi, mergand din ce in ce mai incet spre marginea scenei, pana a ajuns sa stea pe ea cu genunchii despartiti.
“I'm hot, sticky sweet
From my head to my feet yeah”
Inca o data, si-a fluturat parul in jur si s-a uitat la mine cu un zambet seducator. Si-a mutat privirea in dreapta mea, si am vazut-o uitandu-se la Heidi.
„Nu fac asta de una singura”, a strigat ea. Heidi a ras si a ridicat din umeri, inainte sa se urce pe scena, la bara de langa cea a Bellei.
Inainte sa inceapa urmatorul vers, a fost o bucata instrumentala, in timpul careia fetele s-au miscat in jurul barilor. Am fost de-a dreptul surprins de faptul ca Bella se putea tine pe bara doar cu o singura mana. Dar ea o facea atat de natural, incat puteai sa crezi ca face asta de ani de zile.
“Listen! red light, yellow light, green-a-light go!
Crazy little woman in a one man show
Mirror queen, mannequin, rhythm of love
Sweet dream, saccharine, loosen up
You gotta squeeze a little, squeeze a little
Tease a little more
Easy operator come a knockin' on my door
Sometime, anytime, sugar me sweet
Little miss innocent sugar me, yeah”
Ele au inceput sa danseze una spre alta, iar Heidi a mers imediat sa se frece de Bella. Spre surpriza mea totala si neasteptata, Bella a intrat in joc si si-a pus mainile pe soldurile lui Heidi. Dar, dupa nu prea mult timp in care au dansat impreuna, s-au intors amandoua la barile lor, si au inceput sa se catere pe ele.
Heidi s-a lovit usor, astfel ca a alunecat prima de pe bara, cu capul in jos. Bella, fiind in rochia aia scurta, a inconjurat bara in timpul coborarii.
“Take a bottle, shake it up
Break the bubble, break it up
Pour some sugar on me
Ooh, in the name of love
Pour some sugar on me
C'mon fire me up
Pour your sugar on me
Oh, I can't get enough
I'm hot, sticky sweet
From my head to my feet yeah”
Au inceput inca o data sa danseze una spre alta, iar Bella radea de situatie. Iubeam felul in care arata cand se simtea bine. Facea ca dansul sa fie si mai seducator.
La solo-ul de chitara, ele s-au intors sa faca trucuri la bara, iar eu eram uimit de cat de mult control avea Bella asupra corpului ei suspendat. Fiecare miscare si actiune erau sub control. Aproape ca m-am pierdut cu firea cand s-a invartit pe bara si si-a deschis picioarele, expunandu-se.
“You got the peaches, I got the cream
Sweet to taste, saccharine
Cos I'm hot, say what, sticky sweet
From my head, my head, to my feet “
A inceput sa vina spre mine, si a sarit de pe scena direct in bratele mele. S-a dat jos din bratele mele si a inceput sa se frece de penisul meu, facandu-ma sa gem. I-am putut simti zambetul langa obrazul meu, in timp ce continua cu tortura ametitoare.
“Do you take sugar? One lump or two?”
Chiar mi-a strans organele genitale la partea asta.
Pentru restul cantecului, nu m-am putut abtine sa nu o sufoc cu saruturi. Gura ei, urechea ei, gatul ei, partile expuse ale sanilor. Oriunde puteam ajunge, sarutam, sugeam si lingeam.
„Sa inteleg ca ti-a placut spectacolul”, a chicotit ea, cand nu-i dadeam drumul.
„Asta e o afirmatie modesta”, i-am spus, inainte sa-i ling clavicula, facand-o sa gafaie.
„Ah...Edward...Dumnezeule! Poate ca...ar trebui...sa mergem”, s-a balbait ea, in timp ce mainile mele ii masau coapsele.
„Nu cred ca sunt in stare sa merg, pentru moment, fara ca oamenii sa nu-mi observe starea in care sunt”, i-am spus sincer. Nu eram in conditia de a merge undeva in acel moment.
„Bine, te voi astepta”, a ras, in timp ce mi-a lasat mana si a mers la bar sa se aseze, doar privindu-ma, de parca astepta ca mica mea problema sa dispara.
Inconstient, si-a incrucisat picioarele, aratand cat de lungi si fine sunt. Nu puteam decat sa ma gandesc la ele infasurate in jurul meu. Chestie care nu m-a ajutat deloc.
„Nu prea ma ajuta, sa sti”, i-am spus.
„Scuze. Nu ma uit la tine”, a chicotit, intorcandu-se cu fata spre bar. Pai, asta m-a ajutat un pic, cred.

BELLA

Chiar daca era oribil, imi placea faptul ca Edward era asa de ravasit, totul din cauza unui dans nevinovat.
„Hei, ai facut un dans foarte bun”, mi-a spus un tip din dreapta mea. M-am intors la el si am ridicat o spranceana. „Faci asta pentru a te intretine?”
De data asta, ambele mele sprancene s-au ridicat de mirare inainte sa-i arunc o privire. „Nu vorbi cu mine”, i-am spus cu o voce rece. La naiba, probabil ca de la Rosalie am invatat asta.
„Pot sa fac mai mult decat sa vorbesc cu tine, iubito”, mi-a raspuns el.
„Ok, nu-mi spune mie iubito”, am spus, ridicandu-ma.
„Bella, e vreo problema?”, Edward era langa mine intr-o fractiune de secunda, uitandu-se la ciudatul in fata caruia stateam acum.
„Scuze frate. Nu am stiut ca e luata”, a spus tipul, aparandu-se.
„Chiar daca nu era, nu-i vorbesti unei femei ca si cand este o bucata de carne”, aproape a mormait Edward la el. „Ai putin respect”, si-a pus un umar pe talia mea si m-a tras spre iesirea din club.
„Aaa, copii, deja plecati?”, a intrebat Heidi. „Cu cine o sa mai petrec acum?”
Am ras. „Heidi, sunt destul de sigura ca nu vei intampina probleme in a gasi pe cineva cu care sa petreci”, i-am spus. Nu sunt eu lesbiana, dar ea era superba. Pe locul doi dupa Rosalie. De fapt, era putin flatant ca cineva atat de dragut ma placuse.
„Bine, dar, as vrea sa va mai vad o data inainte sa plecati”.
„Bineinteles”, am ras. „Inainte de toate, esti partenera mea de dansat la bara”.
„La dracu, ai dreptate. Si daca aud ca ai facut asta cu altcineva, ii voi omori”, a zambit ea.
L-am auzit pe Edward chicotind langa mine, in timp ce ne-am intors in fata hotelului, pentru a merge la The Venetian.
Langa lift se afla un barbat care verifica daca avem cartelele de acces, pentru a dovedi ca asta e hotelul unde stam. Ochii lui m-au strapuns, apoi au sovait asupra lui Edward pentru mai mult timp. Am urcat in lift, iar eu am inceput sa rad.
„Ce e asa de amuzant?”, m-a intrebat Edward zambind, vrand sa inteleaga gluma.
„Jur ca la tine se uita mai multi tipi decat se uita la mine”, am ras.
Si-a dat ochii peste cap. „Exagerezi”, mi-a spus. „Crede-ma, nimeni din club nu m-a observat cat ai dansat tu”, m-a asigurat el in timp ce m-a condus spre camera si a deschis usile.
A inchis imediat usa si m-a trantit brutal in ea. „Vorbind despre asta...”, a spus inainte de a ma saruta cu toata pasiunea, care ne cuprinsese pe amandoi.
Cand m-a eliberat in final, respiratiile erau neregulate, iar dorinta mea pentru el a crescut pe masura ce l-am simtit intarindu-se langa abdomenul meu.
Si-a mutat gura mai jos, sarutand decolteul pe care il oferea rochia, facandu-ma sa tresar. „Edward”, a fost tot ce am spus.
Si-a bagat mainile sub rochia mea si a inceput sa se joace cu chiloteii mei, in timp ce si-a apasat incet gura de a mea. Degetele lui nu au intrat deloc, doar s-au jucat cu marginile lenjeriei mele intime, torturandu-ma. „Nu e corect. Eu nu te torturez niciodata”, m-am smiorcait, dar fara efect, tinand cont ca eram complet zapacita de limba lui, trasandu-mi urechea.
El a chicotit. „Cum numesti ceea ce mi-ai facut la club?”, m-a intrebat, acum avand buzele pe umarul meu.
„A fost...ideea...ta”, am spus printre respiratiile si mai accelerate.
S-a ridicat si a facut un pas inapoi. Un mic scancet mi-a scapat pe gura cand nu i-am mai simtit trupul aproape de mine. Si-a pus mainile pe abdomenul acoperit de rochia de matase rosie. Mainile i-au alunecat de pe abdomen in sus, pe sanii mei, pe care i-a strans usor. Mi-am arcuit spatele in atingerea lui.
S-a aplecat sa-mi sopteasca la ureche. „Vroiam sa faci asta toata noaptea”.
Gata, era destul. Acum doar se juca cu mine. L-am impins departe de mine.
Mi-a aruncat o privire confuza si ranita, dar eu am continuat jocul. Mai repede decat am crezut ca este posibil, mi-am scos rochia, ramanand in nimic altceva, decat in chilotei.
„Gata, domnule Cullen. Ajunge cu jocurile. Eu merg in dormitor. Daca vrei sa intri vreodata in camera aia, ai face bine sa nu porti altceva decat lenjeria intima”, am spus aspru si m-am intors sa plec, pana am fost prinsa si invartita, intrand in coliziune cu pieptul dur al lui Edward.
In timp ce ma saruta, a inceput sa-si descheie camasa, in timp ce eu i-am desfacut cureaua, i-am deschis pantalonii, si i-am tras fermoarul. Camasa si pantalonii lui au cazut pe podea aproape in acelasi timp. Acum eram mai aproape de normalitate.
„Nu ai idee cat de sexy esti cand imi comanzi”, mi-a soptit el obraznic, inainte de a ma ridica si de a ma cara in dormitorul apartamentului.
Ne-am rostogolit, incat eu eram deasupra lui. Mi-a dat chilotii jos intr-o miscare fluida, iar eu am incercat sa fac la fel cu ai lui, cu ajutorul sau.
Am inceput sa-l sarut pe piept, dar el ne-a rostogolit, acum stand deasupra mea. „Iarta-ma, iubito, dar nu mai pot sa astept”. Am dat din cap, inainte ca el sa ma sarute si sa ma penetreze.
M-am contopit in sarutul lui, in timp ce imi ridicam soldurile spre el. Niciun cuvant nu putea descrie sentimentul pe care il aveam cand Edward era in mine. Respiratia noastra s-a amplificat odata cu miscarile. Ma afundam din ce in ce mai tare in saltea, cu fiecare penetrare. Trebuie sa fi facut un dans al dracului, pentru ca niciodata nu m-a penetrat atat de dur.
Respiram greu, sa nu mai vorbim de scoaterea vreunui sunet. In fiecare moment, singurul lucru care imi iesea din gura era „da”. Si de fiecare data cand spuneam asta, el se impingea mai tare.
„Da”.
„Bun, te simti extraordinar”, a mormait in timp ce intra mai adanc in mine.
„Dumnezeule!”
A mormait in timp ce miscarile au devenit mai rapide, iar ochii ii erau slab inchisi, in anvergura pasiunii. I-as fi inchis si eu pe ai mei, dar, privindu-l pe el in starea asta, era superb. Si eu eram cea care a cauzat starea aia.
In final, m-am udat in jurul lui, si am putut simti cum si-a dat drumul in adancul meu, pe neasteptate. Am avut un orgasm mai puternic ca niciodata, in timp ce i-am strigat numele. La scurt timp dupa, a facut si el la fel.
S-a prabusit deasupra mea, trupurile noastre ude presandu-se, cu el inca in mine. Au fost minute in care am stat asa, intinsi acolo, cu el sarutandu-mi sanul si, odata, lingandu-mi transpiratia din locul unde mainile sale se plimbau pe coapsele mele. Se intarea in interiorul meu, si am stiut ca va fi o noapte lunga si minunata.

EDWARD

Dupa ultima din multele noastre runde, am ezitat sa ma retrag din iubita mea, dar eram amandoi epuizati. Ea a tremurat cand am iesit si m-am intins langa ea.
„Ai patit ceva?”, am intrebat-o, ingrijorat sa nu fi ranit-o.
„Trupului meu ii este dor de tine”, a chicotit ea. „Asta e tot”.
I-am zambit si am tras asternuturile peste noi.
„Edward, sunt prea firbinte pentru a ma inveli acum”, a scancit ea.
„Stiu, dar, daca nu-ti acoperi trupul, nu cred ca sunt capabil sa ma opresc”, i-am explicat. Trupul ei era atat de afrodisiac. Ce ridicol.
Ea a chicotit, apoi s-a invelit, intorcand spatele la mine. I-am tras spatele in pieptul meu si am inceput sa-i sarut tandru umarul.
„Edward”, a chicotit. „Inca te pot simti”.
„Iarta-ma. Vrei sa ma dau la o parte?”, am intrebat-o, nevrand sa nu se simta confortabil.
„Nu”, a chicotit. Am pus mainile in jurul ei, pe deasupra asternuturilor. Nu-mi puteam permite sa las mainile sa-i atinga pielea dezgolita, asta bagandu-ne in probleme...din nou. Am zambit la gandul asta.
Am sarutat-o pe cap pe Bella mea, in timp ce ascultam cum respiratia ei incetineste si se adanceste, pe masura ce adormea.
Cand m-am trezit in dimineata urmatoare, Bella nu era langa mine. M-am ridicat din pat si am auzit dusul. Fara sa ma mai gandesc, deodata am fost langa ea sub dus, punand mainile in jurul trupului ei.
„Buna dimineata”, a ciripit ea. Imi placea cand suna asa de fericita.
„Buna dimineata”, i-am soptit la ureche.
„Edward, nu din nou. Cred ca trupul meu are nevoie de putina odihna”, a ras ea in timp ce se intorcea cu fata la mine.
„Ce? Nu am facut nimic”, am spus inocent.
„Dar te gandeai sa faci. Pot sa spun asta dupa felul in care ai soptit”, a zambit. „Deci, ce avem pe agenda azi?”, a intrebat, intorcandu-se la loc sa-si spele parul.
Am inceput sa-mi sapunesc corpul si sa spal transpiratia de noaptea trecuta.
„Nu prea multe. Azi vom avea o zi de relaxare. Dar, am planuit ceva special pentru diseara. Iar tu vei imbraca rochia cea noua”, i-am spus.
„Suna grozav”.
„Cred ca da. Ma gandeam sa ne plimbam azi, apoi sa mergem la Jimmy Buffet’s Margaritaville, sa luam pranzul”, i-am explicat.
„Super. Intotdeauna mi-am dorit sa merg acolo. Chiar pun melodia intruna?”, a intrebat razand.
Am pupat-o pe obraz. Era asa de dulce. „Nu stiu, dar vom afla in curand”.
„Abia astept”.
Ne-am uscat si am iesit de la dus sa ne imbracam. Nimic prea excentric. Doar pantaloni scurti si tricouri, sau un top, in cazul Bellei. Jur ca fata asta arata tentant in orice se imbraca.
„Gata pentru o zi relaxanta si distractiva?”, am intrebat-o.
„Oo, da. Cred ca amandoi avem nevoie de asta dupa noaptea trecuta. Care a fost senzationala, apropo”, a spus cu un zambet seducator.
Chiar atunci si acolo, mi-am promis ca o sa o duc pe Bella intr-o vacanta, unde sa nu fie altceva decat un dormitor. O iubeam atat de mult, incat sa fiu incuiat intr-o camera cu ea pentru totdeauna, mi se parea raiul.
Dap, poate voi face asta, dar acum, ea trebuia sa experimenteze minunea care era Vegas-ul.


5 comentarii:

Ana spunea...

Hello! Referitor la capitolul 35, am considerat ca e mai bine sa nu traduc versurile melodiei, deoarece nu ar fi avut rima... Daca doriti sa le traduc, anuntati-ma, si o sa le postez separat. K? Maine, capitolul 36, care este INTERZIS MINORILOR!!!
O seara buna tuturor!

Anonim spunea...

Super capitolul...
si versurile...mai bn asa...:D

abia astept nextul
::X:X

mmada

Anonim spunea...

lol....m-am uitat peste capitolul 36:D....

sincer nu as puteatraduce asa ceva..
nu stiu...m-as simti prost...

Oirkum esty tare...ca il traduci pe tot

Astept maine cap 36;))

mmada

Anonim spunea...

interzis minorilor teoretic :))

faci o treaba grozava.

mult spor la tradus ;)

[wanda]

Anonim spunea...

nu mai traduce si versurile,lasa-le asa
:* RoXy

Trimiteți un comentariu