duminică, 29 noiembrie 2009

INTERZIS MINORILOR !!!! SERIOS !!!!

36. VORBESTE-MI MURDAR

BELLA

Am iesit sa petrecem o zi frumoasa sub soarele fierbinte, pe strazile din Vegas. Chiar si in timpul zilei era frumos. In locul luminilor stralucitoare am putut sa vad culorile calde ale hotelului Harrah si fantanile superbe din fata hotelului Caesar's Palace.
„Este uimitor”, am spus, fara sa fiu in stare sa-mi iau ochii de la privelistea incredibila care ma inconjura. Acest loc pare sa aiba propria lui lume mica. O lume fara griji si fara probleme.
„Hei, vrei sa iei niste 'Puicute fierbinti'”?, l-am intrebat razand pe Edward, dupa ce am vazut un camion cu o femeie in el si un numar de telefon pentru 'puicute fierbinti'.
„De fapt cred ca sunt bun la acest capitol”, a chicotit Edward, in timp ce a pus un brat in jurul taliei mele.
Bratul lui a ramas in acea pozitie tot timpul plimbarii. Ne-am plimbat prin cateva hoteluri si cazinouri, doar sa vedem cum arata. O'Shea avea chiar si un mic restaurant in spatele cazinoului, cu sandvisuri si Burger King.
Nu prea departe de hotel era si un McDonald's. Se afla in propria cladire, cu un Panda Express si alte restaurante langa el.
Ne-am indreptat spre Flamingo Hilton. Inca de la intrare, arata de parca cineva aruncase cu pepto-bismol peste toata cladirea. Peste tot era roz. Edward a ras de expresia mea. Neoane cu lumina roz se aflau pe tavanele din cateva locuri, dand camerei o nuanta de roz.
Am iesit din cazinoul hotelului si am mers pe un hol, in jos, unde era un ecran mic cu stiri despre Toni Braxton. Ea avea un spectacol la Flamingo, asa ca se faceau reclame. Sa nu mai spun de imensa imagine cu ea, pictata pe o parte a fatadei hotelului. Acoperea intreaga parte a hotelului. Asta m-a facut sa ma intreb cati oameni mai puteau vedea prin geam. Am zambit la gandul asta.
„La ce te gandesti?”, m-a intrebat Edward, zambind la expresia fetei mele.
Am ridicat din umeri. „Ma gandeam la cum ocupa Toni Braxton intreaga suprafata a hotelului”, am ras.
„Ti-ar placea ca imaginea ta sa fie pictata pe fatada unui hotel?”, a ras el.
„Hmm...nu. Cu siguranta nu”, am ras. „Dar nu m-ar deranja sa te vad pe tine ocupand fatada unei cladiri. Cu siguranta va face orasul sa arate mai bine ca niciodata”, i-am spus, aplecandu-ma si pupandu-l pe obraz.
El si-a dat ochii peste cap. „Oh, multumesc!” Am ras de fata lui.
„De ce, domnule Cullen, mi se pare ca rosesti”, am zambit smechera.
„Ce? Numai bruneta draguta care imi este iubita are voie sa roseasca?”, a intrebat, ridicand o spranceana, dar puteam sa vad un zambet la coltul buzelor lui.
„Au, e asa de dragut ca poti si tu sa rosesti”, am spus, ciupindu-l de obraz.
„Ok, asta trebuie sa inceteze”, a ras el, luandu-mi mana de pe obraz pentru a saruta-o.
Am mers pana la capatul holului pana am vazut o lumina verde si neoane albastre. „Jimmy Buffet's Margaritaville”.
„Super”, am spus intrand in magazinul de suveniruri. „Aaa, unde mancam?”, am intrebat intorcandu-ma spre Edward.
„Asta e magazinul de suveniruri. Restaurantul e putin mai incolo”, mi-a explicat.
M-am uitat prin magazin si am vazut un tricou galben pai, pe care scria 'Rataciti din nou. Margaritaville, Las Vegas'. Am ras cand l-am luat de pe raft.
„Edward, crezi ca am putea sa luam asta pentru Alice si sa o facem sa-l poarte?”, l-am intrebat, fara sa pot sa ma abtin din chicotit.
„Cred ca probabil va plange si va sfarsi prin a-i da foc”, a ras el.
Ne-am petrecut cateva minute uitandu-ne prin magazine, la suveniruri.
„Sti ce e haios la Vegas?”, l-am intrebat.
„Te rog, spune-mi”, a spus el zambind. „Imi place sa stiu ce e in mintea ta”.
„In Vegas, toti sunt turisti. Nu trebuie sa-ti faci griji ca se vede ca nu esti de aici, cum ti-ai face daca ai merge in Franta si ai purta un rucsac ciudat”, am ras.
M-a pupat pe cap. „Ah, Bella. Iubesc felul in care functioneaza mintea ta. Atat de aiurita cateodata”, a ras el.
M-am dat un pas inapoi si m-am uitat suspicioasa la el. „Eu sunt aiurita? Asta spune barbatul a carui fantezie a fost sa fie Tom Cruise in Risky Business?”, am ras.
„Nu am spus niciodata ca este fantezia mea sexuala”, s-a aparat el.
„Pe bune?”, l-am intrebat inainte de a ma apropia de el, mi-am pus mainile in jurul taliei sale si m-am ridicat pe varfuri sa-l sarut scurt. „Si care sunt fanteziile tale sexuale?”, am intrebat.
„Nu acum”, a spus el cu zambetul ala strengaresc. La dracu, zambetul ala il facea sa fie atat de sexy.
„Bine, dar astept sa-mi spui mai tarziu”, l-am avertizat.
„Bine”, a chicotit. „Dar acum, hai sa servim pranzul”, a spus, punand bratul la loc pe talia mea, si conducandu-ma spre locul din cladire unde era restaurantul.
„Buna! Bine ati venit la Margaritaville!”, a spus chelnerita, in timp ce il masura pe Edward cu privirea. Dumnezeule, cateodata era enervant cat de frumos era iubitul meu.
„Buna. Doar doua persoane, mersi”, a spus el, politicos.
Ne-a condus la o masa de doua persoane si ne-a intins meniurile. „Doriti sa serviti ceva de baut de la bar?”, a intrebat ea, aplecandu-se putin cam mult spre Edward.
„Doua margarita, va rog”, a raspuns Edward fara sa se uite la ea, ci la mine, facandu-ma sa rosesc si sa ma uit in alta parte. A chicotit ca raspuns, iar chelnerita, care parea ca nu observase, a plecat.
„Margarita?”, am intrebat cu spranceana ridicata.
„Stiu ca tu nu bei. Dar, luand in considerare locul unde suntem, ar trebui sa incerci macar una. De acord?”
„Si cu ce ma aleg din treaba asta?”, am intrebat in timp ce se apropia chelnerita.
„Primesti ce iti doresti cel mai mult”, mi-a raspuns el, mutandu-se mai aproape de mine, in timp ce chelnerita ne servea bauturile. Zambetul seducator de pe buzele lui, nu l-am ratat.
„Si, crezi ca sti despre ce e vorba?”, am intrebat neincrezatoare. El a dat din cap, aplecandu-se si mai aproape peste masa. Am observat cum chelnerita statea langa masa si asculta conversatia. „Si ce ar putea fi?”, l-am intrebat.
„Iti voi vorbi atat de murdar, incat iti vei uda chilotii”, a spus el, fara sa soptesca. Cu voce tare. Se pare ca destul de tare incat sa auda chelnerita, deoarece a scapat pe jos tava pe care o ducea.
Chiar nu o puteam condamna, si eu as fi patit la fel. De fapt, eram blocata in scaun, uitand sa respir pentru un moment. Edward, pur si simplu s-a lasat pe spate si a inceput sa studieze meniul, cu un zambet de smecher pe fata.
S-a uitat la mine printre gene. „Inteleg ca am avut dreptate”. Si tot ce am putut face a fost sa dau din cap. El a chicotit la reactia mea. Am apucat margarita si am luat o inghititura mare, facandu-l sa rada mai tare.
„Hm...pot...adica, sunteti gata? Sa comandati, adica?”, a intrebat chelnerita privindu-l pe Edward, respirand greu si, jur ca ii puteam auzi bataile inimii.
Edward a comandat cheeseburgers pentru amandoi, iar ea s-a indepartat sa aduca comanda.
„Se pare ca nu sunt singura care a auzit mica ta remarca”, am zambit.
„Nu conteaza. Tu esti singura pentru care as face asta”, a spus, zambind din nou seducator.
„Edward”, l-am avertizat. „Poarta-te frumos”, i-am spus.
„De ce, ma rog?”, a intrebat el. Si din nou, chelnerita a venit la timp. Dar, presupun ca ea si-a dat seama ca el este al meu, asa ca am continuat ca si cand ea nu era acolo.
„Pentru ca am nevoie de tot autocontrolul sa nu sar pe tine chiar aici”, am spus cu certitudine.
Chelnerita s-a blocat pentru un moment, inainte de a ne pune farfuriile in fata.
„Si ce te face sa crezi ca te-as opri?”, a intrebat Edward, al naibii zambet aparand din nou.
M-am uitat la saraca noastra chelnerita si parea ca mai are putin si lesina. In loc de asta, ea s-a indepartat de masa noastra, chiar daca o puteam vedea holbandu-se la Edward de la distanta.
„Esti foarte obraznic azi, Edward Anthony Cullen”, am spus, de parca eram mama care isi mustra copilul.
El a ras de mine. „Bine, hai sa mancam, in regula? Nu vrem ca saraca noastra chelnerita sa lesine”.
Am ras, dupa care mi-am luat burger-ul si am inceput sa mananc.
Pranzul a fost destul de bun, ne-am petrecut timpul glumind si vorbind. Am jucat un joc in care trebuia sa alegem un nume pentru fiecare persoana din restaurant. Cand trecea cineva pe langa noi, ziceam un nume la intamplare, sa vedem daca asa se numea persoana, incercand sa le ghicim numele adevarate.
„Leo?”, am intrebat eu, cand un baiat de varsta noastra a trecut pe langa noi.
„Da?”, a raspuns el.
M-am uitat la Edward, ai carui ochi erau mari si plini de umor, practic spunand 'ce vei face acum?'.
„Sunt eu...Anastasia”, am spus, dand un nume fals, care am crezut intotdeauna ca este dragut.
„Imi pare rau. Nu-mi amintesc de tine”, a spus el. „Cred ca ar trebui, esti superba”, mi-a raspuns, facandu-ma sa rosesc. Aproape ca l-am auzit pe Edward maraind.
„Cred ca nu-ti vei aminti de mine. Liceul a fost cu mult timp in urma”, am spus prefacandu-ma ranita.
„Pai, am avut ceva cursuri impreuna?”, a intrebat el, incercand sa fie dragut.
„Te-am invitat la bal”, i-am spus.
„Da? Nu-mi amintesc”.
„M-ai refuzat”, l-am informat eu despre actiunile lui false.
„Stai, imi amintesc de tine. Wow...”, a spus el, incercand sa se gandeasca la nume.
„Anastasia”, i-a reamintit Edward.
„Stiu”, i-a spus lui Edward. „Imi pare rau. Dar aveam o iubita in perioada aia”.
„Stiu”, am spus mutandu-mi privirea. „Pai, ma bucur ca te-am vazut din nou”, i-am spus, asezandu-ma la loc.
„Hei, poate imi dai numarul tau si petrecem ceva timp impreuna”, a spus el cu speranta.
„Imi pare rau. Nu stiu ce numar am. Ma mut in Australia curand”, i-am spus.
„Pai, ma bucur ca te-am vazut”, a spus el indepartandu-se.
Am respirat usurata, afundandu-ma in scaun.
Edward nu s-a mai putut abtine si a izbucnit in ras. A batut din palme, aplaudandu-ma. „Te-ai descurcat destul de bine”, m-a complimentat el.
„Mersi”, am ras. „N-a fost rau sa improvizez pe moment, nu?”
„Deloc”.
Am achitat nota si Edward a sugerat sa ne intoarcem la hotel si sa ne pregatim pentru surpriza din seara asta.
Mi-am facut parul si machiajul, iar el s-a schimbat in camera de langa. I-am spus ca acolo este lumina mai buna, dar, in realitate, nu vroiam decat sa-l vad dezbracat.
Am mers in baie si mi-am pus rochia alba frumoasa, pe care Edward a insistat sa o cumpar cu o zi in urma.
Am iesit si l-am vazut pe Edward imbracat intr-un costum negru, aratand de iti taia respiratia. Literalmente...chiar am uitat sa respir.
„Wow”, a spus privindu-ma. „Arati stralucitor”, a spus venind catre mine. „Ah, dar lipseste ceva”.
„Wow, sti cum sa cuceresti o fata”, am spus sarcastic. „Arati bine, DAR, lipseste ceva. Ma face sa ma simt bine”.
„Bijuteriile, fata prostuta”, a ras el, mergand catre sertarul dulapului si scotand cutia cu bijuteriile.
M-a ajutat sa-mi pun colierul, in timp ce eu ma uitam in oglinda sa-mi pun cerceii. Cand a terminat, mi-a mutat tot parul peste umarul stang, si m-a sarutat pe gat.
Am suspinat si m-am lasat cu spatele pe pieptul lui. S-a aplecat sa ma sarute pe gat, inainte sa spuna „Ar trebui sa plecam. Nu vreau sa intarziem”.
Mi-a intins bratul sa-l iau, iar eu nu am ezitat sa fac asta.
In timp ce ieseam din lift, pe hol, m-am simtit ca o regina langa cel mai frumos barbat de pe fata pamantului.
„Edward, unde mergem? Nu sunt imbracata pentru plimbare pe strada”, am ras.
„Mergem sa vedem 'Fantoma de la Opera'”, a spus cu un zambet urias.
M-am uitat la el cu lacrimi in ochi. „Serios?” Nu-mi venea sa cred. Intotdeauna mi-am dorit sa vad piesa si acceptasem ideea ca nu se va intampla asta. Dar, uite-ma, cu barbatul visurilor mele, facand ceva ce credeam ca e imposibil.
„Serios”, a spus pupandu-ma pe obraz.
Spectacolul a fost fenomenal. Mai mult decat fenomenal! Teatrul, scena, opera, si Edward. Nu era nimic ce putea sa faca noaptea asta perfecta.
Inca o data, Edward mi-a intins mana, iar eu l-am luat de brat fara sa ma gandesc. „Ti-a placut?”, m-a intrebat in timp ce ieseam.
„Ma gandeam cum se poate ca noaptea asta sa fie mai perfecta”, i-am spus.
A continuat sa merga, dar am observat ca ne indreptam spre iesirea din hotel. „Edward, unde mergem?”, l-am intrebat.
„O singura oprire inainte sa ne intoarcem in camera”.
Se lasase intunericul, facand strazile sa arate asa cum oricine si-a imaginat, vazand in filme. Era pur si simplu frumos, cu luminile sale si cu atmosfera vietii de noapte.
Ne-am oprit in fata la Bellagio, unde apa se scurgea pe pietre, in fata hotelului.
„Ce facem?”, am intrebat. Eram aplecata peste balustrada, iar Edward ma tinea din spate.
„Ultima mea surpriza”, mi-a soptit la ureche. „Va incepe in orice moment, de acum”.
Si a avut dreptate. Melodia Claire de Lune a invaluit multimea si a blocat orice alt zgomot care se auzea pe strazi. Apa sarea la mare inaltime, intr-o perfecta sincronizare cu muzica.
Am privit uimita cum apa continua sa danseze in aer. Era magnific felul in care se sincroniza cu melodia.
In spate, l-am putut simti pe Edward cum ma trage mai aproape de el, si ma strange in brate.
„Te iubesc atat de mult! Nu e nicio cale sa traiesc fara tine, acum stiind cum este sa fi intreg. Esti viata mea. Eternitatea mea. Singura mea dragoste adevarata”, mi-a soptit. Apoi, fantanile s-au oprit, iar multimea a inceput sa se risipeasca.
„A fost extraordinar!”, i-am spus inainte sa-l sarut pe obraz.
„Bun, ma bucur ca ti-a placut. Acum, hai sa te scoatem din hainele astea si sa ne distram, vrei?”
„Bineinteles. Ai o promisiune de tinut”.
Vroiam sa alerg pana in camera de hotel. Cu cat mai repede ajungeam, cu atat mai repede...stiti voi. Dar, cum Edward nu stia ca are puterea asta asupra mea, am hotarat sa raman calma. Ok, bine, am incercat sa raman calma.
Cand am ajuns in sfarsit in camera, am alergat la una dintre valize si am scos un sutien albastru de matase si chiloti asortati, si am alergat in baie, inainte ca Edward sa vada ce am in maini. Cat de repede am putut, mi-am dat jos rochia si am pus-o pe umeras. Mi-am pus lenjeria si am iesit.
Cand am iesit, spre surprinderea mea, Edward nu purta nimic cu exceptia boxerilor negri, aratand prea sexy pentru binele lui.
„Ai uitat ceva”, a spus, mergand catre mine. Respiratia mi s-a accelerat in timp ce el se apropia de mine.
A pus mainile pe umerii mei si m-a intors incet. Mi-am dat seama ca imi scotea colierul, iar eu mi-am scos imediat si cerceii.
Cand a fost gata, mi-a soptit la ureche. „De ce nu mergi sa te asezi pe pat?” Am dat din cap si am procedat asa.
M-a insotit si s-a asezat langa mine, pe pat. „Am reguli", a tors.
Am inghitit in sec la tonul obraznic pe care il avea. „Ok”, am vrut sa spun, dar a iesit prea incet pentru a avea putina autoritate.
„In primul rand, pastrezi lenjeria pe tine, pana cand ma decid eu sa o dau jos”, a dat el instructiuni. Am dat din cap. „In al doilea rand, nu ai voie sa te atingi sau sa ma atingi pe mine. Eu, pe de alta parte, pot sa fac orice doresc cu tine”, a continuat el, plimbandu-si nasul de-a lungul maxilarului meu, facandu-ma deja sa scancesc.
A inspirat adanc, mirosindu-mi parfumul. „Ah, Bella, ai vreo idee despre ce vreau sa-ti fac?”, a intrebat cu o voce scazuta.
Am inghitit din nou. „Spune-mi”, am spus cu respiratia taiata.
„Esti sigura cu nu vrei doar sa-ti arat?”, m-a intrebat, jucandu-se cu mine.
Am dat din cap ca nu.
„Nu vrei sa-ti arat cum ma arunc asupra ta, astfel incat pielea mea sa se frece de a ta. Cum ma arunc si iti strivesc gura cu a mea, fara sa-ti arat vreun respect. Iar cand vei vrea sa respiri, nu ma voi opri, nu pana nu ma implori tu sa ma dau la o parte”.
„Vreau sa plimb mainile pe trupul tau, inca acoperit, facandu-te sa vrei sa te ating fara nimic pe tine. Vreau sa te dezbrac dureros de incet, astfel incat gandul la ce iti voi face sa te innebuneasca de dorinta”.
„Poti sa o iei razna, nu?”, m-a intrebat in timp ce s-a aplecat si m-a sarutat pe sanul drept, inainte sa-l linga.
„Odata ce mi te vei expune total, vreau sa te ling de la gat pana in mijlocul sanilor, pe care ii voi masa”. Si, fara sa ma avertizeze, m-a apucat deodata de fiecare san, incepand sa-i maseze, facandu-ma sa gem.
„Vreau sa te ating jos, sa-ti simt pasarica uda si alunecoasa, implorandu-ma sa intru. Excitandu-te, fara sa te las sa termini. Doar sa simt cum iti dai drumul in palma mea, in timp ce eu te privesc zbatandu-te sub mine”.
„Te voi saruta incet, in jos, spre abdomen, pana voi putea mirosi cat de excitata esti. Voi incepe doar prin a-ti saruta pasarica. Simtind cat de uda esti. Te voi saruta iar, si iar, dar fara sa mai fac si altceva”.
Am simtit cum mi se formeaza o piscina in chiloti, si am tresarit, incercand sa rezist tentatiei de a ma atinge... sau de a-l atinge pe Edward. Dar sentimentul era prea puternic, iar mana mea s-a miscat.
Intr-o secunda, Edward era deasupra mea, tinandu-ma.
„Vreau sa imi sugi indelung penisul intarit. Poti sa faci asta? Da, iubito, stiu ca poti”, mi-a soptit el ultima parte la ureche. „Si, cand ejaculez in gura ta, vreau sa zambesti in timp ce inghiti”.
Am tremurat sub el, cand am simtit cum se intareste in chiloti. „Dar, asta e doar inceputul”, m-a asigurat el.
„Imi voi introduce penisul in pasarica ta stramta si uda, simtind cum ma inghiti si ma uzi. Iti voi suge sfarcurile intarite, lingandu-le si muscandu-le, pana imi vei geme numele. Te voi penetra atat de tare, incat ma vei simti in pieptul tau. Nu va fi nimic tandru in asta. Nimic altceva, decat placut. Tare. Futut”, a spus incet ultima propozitie, apasandu-se pe mine pentru a sublinia ultimele trei cuvinte.
Am tipat, nu mai puteam suporta.
S-a dat jos de pe mine si s-a intins langa. Mi-a scos sutienul intr-o secunda si apoi s-a intins la loc. Mi-a supt sfarcul drept intarit, si nu m-am putut abtine sa nu-i atrag capul si mai aproape de mine.
A ridicat capul, si m-a luat de maini. „Acum, Bella. Esti o fata rea. Ai incalcat regula numarul doi. Cred ca va trebui sa te pedepsesc acum. Dar iti place asta, nu? Iti place sa fi pedepsita”.
Mana i-a alunecat pe abdomenul meu, iar degetul mijlociu mi-a atins clitorisul, facandu-ma sa scancesc de placere. Si-a dus degetul in gura si l-a supt. „Se pare ca iti place”, a spus el.
„Te rog, Edward”, l-am implorat.
„Ce ma rogi?”, a intrebat.
Nu puteam sa vorbesc, nu vroiam decat sa-l simt.
„Am nevoie...sa...te simt”, abia am fost in stare sa scot.
A dat din umeri si s-a dat jos din pat. „Foarte bine”, si-a dat jos lenjeria intima si s-a urcat la loc pe mine.
Am gemut de usurare cand mi-a dat jos chilotii, apoi i-a dus la nas sa-i miroasa. „Sper ca nu te superi daca pastrez astia”, a spus, aruncandu-i pe jos.
„Pastreaza-i, orice vrei, numai...te rog”, l-am implorat din nou.
„Vrei sa simti cat de excitat ma faci”, a spus. Nu era o intrebare, stia ce imi doream.
S-a frecat de mine, dar nu a intrat. Am gemut la contactul cu el.
„Te rog”, l-am implorat iar.
„Ce vrei? Vreau s-o ceri”, a spus, si pot sa spun ca devenea greu si pentru el. Vocea lui devenea ragusita.
M-am uitat in ochii lui. „Trage-mi-o bine si dur”. Am spus cu toata forta pe care am putut s-o adun.
Deodata, s-a impins in mine, ca si cand asta era tot ce-i trebuia. „Dumnezeule, pasarica ta se simte atat de uimitor!”, a strigat, penetrandu-ma atat de tare pe cat promisese.
Nu a trecut mult pana am avut orgasm, dar el nu s-a oprit. A continuat sa ma pentreze adanc.
„Dumnezeule, Edward!”, am strigat.
„Nu suntem nici pe departe aproape de final”, a spus, continuand sa ma penetreze. „Pasarica ta are nevoie de mine, iar penisul meu are nevoie de tine. Dumnezeule, e atat de bine!”
M-a mai penetrat de cateva ori, pana cand trupul lui a tremurat, si a ejaculat. Dar, nu s-a miscat.
„Dumnezeule!”, am respirat eu.
„Am spus eu ca am terminat?”, a intrebat el, inainte de a linge intre sanii mei si de a ma saruta dur.

9 comentarii:

Ana spunea...

Buna! Frate, foarte greu de tradus scenele astea... Scuze pentru cuvintele folosite, dar, fiind vorba de "vorbit murdar", m-am gandit ca nu e original sa "cosmetizez" eu... Multumesc pentru incurajari! Sper sa va placa acest capitol! Toata faza asta cu Vegas e de-a dreptul in/excitanta!!! Enjoy it! Ne "intalnim maine"!!! O seara placuta!

Anonim spunea...

woow:O
la cei 14 ani ai mei am invatat mai multe din capitolul asta decat in toata viata mea
=))
ana,knd vine cap urmator?

mmada spunea...

;))....Super traducerea..

astept nextu...[care e si mai si];))

Nu stiu kum traduci astea dar te felicit;))

parca in engleza suna mai bine...decat in romaneste..;)

mmada

Anonim spunea...

wou chiar firbinte

Anonim spunea...

Buna , Ana am lasat si eu un comment dar se pare ca nu a mai aparut .. dar oricum am spus ca de curand ti-am gasit blogul , vreams a te felicit ca traduci Dragoste din nimic , adica am ramas putin uimita cail traduce cineva , ca Alexandra nu a mai vrut sa il traduca.
Te descruci excelent cu traducerea , adica ai gasit cuvinte potrivete .. Ana daca vrei sa mai vb eu sutn irinaa.. si iti las id meu ( irinabadeanu ) Bafta la tradus ..
Eu am citit fan ficul in engleza ssi sunt multe scene fierbintii intre cei doi.. :) Oicum felicitarii Ana..

Anonim spunea...

Buna Ana , sunt Irinaa , te felicit ca ai putut sa traduci acest fan fic, Alexandra a avut o tentativa , dar nu la mai tradus, oricum ai gasit cuvintele potrivite in acele scene fierbintii .. sper ca in curand sa urmezed si celelalte capitole, dar sa sti ca usnt mult mai multe scene fierbintii .. :) sper sa mai putem vb .. as vrea sa mai vb , uite id meu irinabadeanu .. Ms , Bafta la tradus

Anonim spunea...

acolo chiar scria ca e interzis minorilor ....(acu mai depinde si de fiecare persoana ):D

Ana spunea...

Multumesc de incurajari! L-am citit si eu in engleza pana la capitolul 57, ca de acolo m-am apucat sa-l traduc si n-am mai continuat. Mda... scenele fierbinti apar in fiecare capitol, dar cred ca tocmai astea reprezinta "sarea si piperul" fic-ului, nu? Multumesc Irinei pentru aprecieri. Daca ai lasat un comment, la mine nu a aparut, deoarece eu postez toate comment-urile, si bune si rele...
Sper sa apuc sa va postez azi!!!
Va pup!

Anonim spunea...

ou mai faching gad da ce capitol avem aici :)))))))))))))

Trimiteți un comentariu