duminică, 29 noiembrie 2009

CASA NOPTII


Buna! Azi am citit o carte foarte interesanta!!! Se numeste "Semnul", face parte din seria "Casa noptii" si este scrisa de PC Cast si Kristin Cast (mama si fiica). In Romania nu a aparut decat prima carte, la Editura Litera, si costa aproape 40 lei. Fetelor si baietilor (daca avem si baieti pe aici), e senzationala!!! Asta daca doriti sa ramaneti in sfera "Twilight", carti despre vampiri adolescenti. V-o recomand cu caldura. S-a vandut deja in 6 milioane de exemplare si s-a creat un fenomen gen "Twilight Saga". Foarte tare!!! A fost declarat best-seller de catre "New York Times".
"Zoey Redbird este o adolescenta de saisprezece ani, a carei viata o ia complet razna in momentul in care primeste Semnul Noptii. Aleasa sa fie initiata in scoala de vampiri, Zoey pleaca de acasa, un loc pe care il uraste de moarte din pricina tatalui vitreg, si incepe o aventura care ii schimba total viata. Dezamagita de prieteni, plina de indoieli si de nesiguranta, tanara nu o are alaturi decat pe bunica Redbird, al carei sange cherokee il poarta si ea in vine. Zoey se va confrunta cu o altfel de existenta, va trece prin intamplari care ii vor confirma calitatile si ii vor desavarsi in cele din urma destinul. Mai mult, va gasi acolo prieteni adevarati si un loc caruia, in sfarsit, sa ii apartina."
Puteti descarca si citi primul capitol aici : http://www.litera.ro/Primul_capitol_Semnul.pdf
Sper ca v-am facut curiosi!!!



7 comentarii:

mmada spunea...

Si eu o vreau!!...dar pana dupa Craciun nu am bani!!:(..... Trebuie sa astept pana atunci... m-am inscris si la un concurs poate o castig.... mai repede:))....[desi slabe sanse].... a citit-o si o prietena si a zis ka e superba:X:X

Anonim spunea...

multumim de recomandare...dar sincer dupa primul capitol nu e cine stie ce! adica e prea deodata si prea brusc, adica toata lumea era obisnuita cu vampirii, si totzi stiau ce e ala un Vanator...se presupune ca vampirii au obligatia de a sta in secret...whatever!...si eu am sa mi`o iau ... dar doar pt ca e legata de vampiri...si inca ceva...oare este cineva care sa aiba bani in perioada asta...totzi prietnii mei au ramas fara bani, eu nu am nici o moneda de 50 de bani...e o chestie f stranie=))

Ana spunea...

Da. Ai dreptate. Autoarele au creat o societate in care vampirii nu stau ascunsi. Sunt blamati si condamnati, dar toata lumea stie de existenta lor. Asta pentru ca sunt considerati doar o alta specie, nu niste morti care se hranesc cu sange. Mie mi-a placut foarte mult, chiar daca este adresata adolescentelor de 16 ani. E interesanta metoda autoarei de a trata subiectul. Sa nu uitam ca este SF totusi.
Iar de bani, ce sa zic, toti strangem pentru sarbatori, deci nici eu nu stau prea bine... Noroc cu sotul meu, care mai crediteaza obsesia mea pentru carti :P.

Anonim spunea...

pai ma incadrez la limita de varsta...dar asta ar insemna ca nu prea as avea ce cauta pe site`ul asta:))...imi place cum traduci

Anonim spunea...

Okey, am si eu cartea , azi am terminat primul volum , acuma o citesc a 2-lea(Tradarea)..dar as vrea sa stiu cand apare si cel de al 3-lea volum (Aleasa) ..id: xkrystyn

Ana spunea...

Buna Anonim ! Al treilea volum ar trebui sa apara acum, in februarie, sau cel mai tarziu, in martie!!! Urmareste site-ul Editurii Litera.

Floriii :x spunea...

mi'am luat zilele trecute vol8 şi abia aştept să văd ce se mai întâmplă :x recomand toată seria! muult suspans şi o mulţime de surprize!

Trimiteți un comentariu