luni, 30 noiembrie 2009

37. TOATA NOAPTEA (ATENTIE!!! INTERZIS MINORILOR!!!)

Buna !
Aveti acum capitolul 37. Va anunt cu parere de rau ca maine nu postez nimic. Fiind 1 decembrie, plec din Bucurestiul asta infernal sa ma relaxez putin. Nu va suparati pe mine, please! Va promit ca miercuri seara veti primi capitolul 38. Pana atunci, bucurati-va de acesta.

EDWARD

Niciodata, in viata mea, nu mai vorbisem asa. Dar Bella isi dorea asta, asa ca eu i-am oferit ce si-a dorit. Ii voi oferi orice isi doreste. Sa nu mai spun ca, acum, aveam ocazia sa fac ce vreau cu ea.
Am ras in sinea mea, cand m-am excitat in momentul in care i-am spus ca inca nu am terminat. Si nu terminasem. M-am ridicat, rezemandu-ma de tablia patului, in timp ce ea s-a intors si mi-a aruncat o privire confuza.
„Credeam ca nu am terminat inca”, a spus ea, confuza in legatura cu noua mea pozitie.
Am zambit. „Pai atunci, va trebui sa te asezi deasupra mea si sa faci ceva in legatura cu asta”, am spus cu respiratia taiata.
S-a asezat in patru labe, ca un animal, si si-a facut drum spre mine cu un zambet sexy pe fata. „Ce-i asta?”, a intrebat, cu zambetul ala sexy, in timp ce si-a pus genunchii de fiecare parte a mea, asezandu-se asupra penisului meu in erectie.
M-am ridicat si am lins-o pe buza, inainte de a o musca in joaca de buza de jos, facand-o sa scape un geamat delicios.
„Ma vei calari atat de tare, incat vei simti ca te rupi”, i-am spus. Nu era o rugaminte, era un ordin.
S-a lasat pe mine, lasandu-ma sa o penetrez adanc. Am simtit cum imi dau capul pe spate si cum mi se inchid ochii, in momentul in care ea a inceput sa se miste deasupra mea.
Dupa un timp, mi-am adunat toata puterea interioara pe care am gasit-o si am deschis ochii, sa urmaresc scena erotica care se derula in fata mea.
Acum, Bella se misca pe mine in sus si in jos, atingandu-si sanii si gemandu-mi numele, cu capul lasat pe spate, cu ochii inchisi, in timp ce sanii i se miscau in sus si in jos. In timpul pasiunii, Bella era orbitoare. Nu ma puteam abtine sa nu o privesc in timp ce-si musca buza carnoasa si rosie.
Am ridicat mainile si am inceput sa-i mangai sanii, moment in care ea mi-a gemut numele. Dumnezeule, imi placea la nebunie cand imi gemea numele. Cunoscand aceasta parte salbatica a ei, care a iesit la iveala, a fost foarte excitant in sine.
In timp ce mana stanga continua sa-i mangaie sanul, mana dreapta a alunecat in jos pe trupul ei transpirat, pana am ajuns la clitoris. Am inceput s-o frec, facand-o sa ma calareasca si mai repede. Cu mana mea excitand-o, nu a trecut mult pana am simtit cum se uda in jurul meu, ajungand amandoi la orgasm.
S-a dat jos de pe mine, clar epuizata. M-am gandit sa o las sa-si revina...pentru moment.
Respiratia ei era grava si imi placea sa-i privesc sanii cum se umfla cu fiecare respiratie. Nu ca forma in care eram eu era mai buna.

BELLA

Cred ca ma lasa sa-mi revin pentru moment, lucru pentru care am fost recunoscatoare. Mi-ar placea sa fiu in stare sa continuu nonstop, fara ca macar sa obosesc, dar asta nu este exact modul in care functioneaza corpurile noastre.
M-am rostogolit si mi-am lasat capul pe pieptul lui transpirat, care se umfla de fiecare data cand respira. L-am sarutat langa sfarc si mi-am pus iar capul pe el. „Eu...asta...mmm”, a fost aproape o propozitie coerenta pe care am legat-o in acel moment.
I-a scapat un chicot mic si epuizat. „Si asta e o afirmatie modesta”.
Pur si simplu am dat din cap langa pieptul lui. Jur ca nu m-as satura niciodata de barbatul asta. „Poate ca, intr-o zi, nu voi mai tanji atat de rau dupa tine”, am ras eu.
„Ce vrei sa spui?”, a intrebat el confuz.
„Vreau sa spun ca imi doresc sa nu fiu atat de obosita. Deja imi este dor de tine, conectat cu mine. E incredibil”, l-am sarutat din nou pe piept, scotand limba, pentru a linge putin din transpiratia lui sarata.
„Mmmmm...daca ai nevoie sa te odihnesti, chiar nu ar trebui sa faci asta”, m-a avertizat el, ceea ce m-a facut sa zambesc langa el.
A tras un cearsaf subtire peste noi. M-am dat de pe el pentru a-l privi, iar el s-a asezat pe o parte, cu fata la mine.
„Edward, care este una dintre fanteziile tale?”, l-am intrebat, foarte curioasa cu privire la ce isi dorea.
„Tu”, mi-a raspuns simplu.
Mi-am dat ochii peste cap. „Haide, trebuie sa ai vreo fantezie intunecata pe care sa mi-o impartasesti”, l-am instigat eu.
„Pai, a ta care este?”, m-a combatut el.
M-am gandit un moment. „Sa o indeplinesc pe a ta”, i-am spus sincer. De data asta el si-a dat ochii peste cap. „Bine, daca iti spun, trebuie sa mi-o spui si tu pe a ta”, am negociat eu.
„S-a facut”.
„Intr-o cabina de proba. Vreau sa ma ridici pe unul dintre peretii micutei incaperi si sa ma dezbraci incet, facandu-ma sa tanjesc dupa atingerea ta. Facandu-ma sa te implor sa mi-o tragi. Pe usa, pe oglinda. Totul, cu riscul ca ne poate auzi cineva si ne poate prinde in flagrant”.
S-a holbat la mine pentru un moment. „Vrei sa fim prinsi?”, m-a intrebat zambind.
„Nu”, am ras de expresia fetei sale. „Dar vreau sentimentul ca, in orice moment, ne poate prinde cineva”.
„Ar fi trebui sa-mi spui asta mai devreme. Niciunul dintre magazinele de jos nu ar fi fost un loc sigur pentru copii”, a ras el, ceea ce m-a facut sa rosesc si sa zambesc. „Vorbesc serios. Acum, chiar am intentia sa-ti indeplinesc aceasta fantezie”.
Fata mea s-a inrosit si mai tare la gandurile scandaloase care imi treceau prin minte. „Bine, acum, care este a ta?”, l-am intrebat, incercand sa distrag atentia de la mine.
„Una dintre ale mele, vrei sa spui”.
„Cate ai?”, l-am intrebat.
„Cu tine, lista e infinita”, a zambit el, facandu-ma sa rosesc din nou. Blestemata reactie am.
„Pai, una de-a mea este, dupa o noapte in oras impreuna, te duc la Volvo sa te conduc acasa. Poate dupa o noapte de dans, ca cea de aseara. Mmmm...nu m-ar deranja sa se repete. Tu vei purta o tinuta micuta si scurta, care sa-ti dezvaluie trupul splendid”, a spus, in timp ce isi plimba degetele pe mine, lasand furnicaturi in urma lor.
„Cand incep sa conduc, tu vei pune cu inocenta mana pe genunchiul meu, atingandu-l usor. Eu nu ma voi gandi la nimic si iti voi zambi, inainte de a ma concentra la drum”, mi-a luat mana si a pus-o pe genunchiul lui gol, iar eu am putut sa-mi simt inima luand-o la goana.
„Vei incepe sa-l mangai mai tare”, a spus cu vocea lui matasoasa, in timp ce mi-a mutat mana, ghidand-o, in sus pe picior, pana pe coapsa.
„Poate ca te vei muta un pic intr-o parte”, a spus zambind, in timp ce mi-a mutat mana pe penisul lui, lingandu-se pe buze. Respira, Bella.
„In acest moment, nu-ti mai rezist, si sunt nevoit sa parchez masina pe partea unui drum lung, pustiu, si sa opresc motorul. Ma voi uita la tine, iar tu imi vei zambi seducator, lucru care imi va face penisul sa tanjeasca dupa atentia ta. Sa pulseze la atingerea ta. Sa ravneasca la caldura gurii tale. Sa pofteasca la alunecarea limbii tale”.
M-a trecut un fior, cand am realizat ca imi vorbea murdar...din nou. Asta a fost noaptea mea preferata dintotdeauna. Deja am simtit cum ma umezesc intre picioare, iar inima mea pompa si mai repede.
„Te vei aseza deasupra mea si ma vei calari pe scaunul soferului din Volvo, rochia ta scurta ridicandu-se, in momentul in care iti vei aseza picioarele pe lateralele mele. Voi arunca o scurta privire direct la materialul mic, care ma tine departe de ce imi doresc cel mai mult. Si voi vedea pata umeda a pasaricii tale, dandu-mi seama ca te-a excitat numai pozitia in care ne aflam”.
La dracu, eram excitata acum, si nu ne aflam in pozitia aia.
„Voi ajunge sub rochia ta si iti voi scoate chilotii, dezvaluindu-ti vaginul, expunandu-l total placerii mele, in timp ce continui sa te uzi”.
Puteam simti cum Edward se excita langa mine, si am observat ca respiratia lui nu mai era asa de calma pe cat trebuia.
„Te vei presa cu putere pe penisul meu, blocandu-mi privelistea, dar creand frecarea pe care mi-o doream. Te vei misca inainte si inapoi, gemand, in timp ce penisul meu intarit iti atinge clitorisul. Te vei misca asa pentru cateva minute, pana iti dai drumul numai la sentimentul ca nici macar nu sunt in tine. Te dau incet la o parte si vad pata pe care mi-o lasi pe pantaloni. Dandu-mi seama ca nici macar nu a trebuit sa ma dezbrac pentru a te aduce in starea asta”. Avea o privire salbatica in ochi, pe care ii plimba in jur. Eram la fel de excitata pe cat era si el. La dracu, asta era mai buna decat o cabina de proba.
„Iti vei baga mainile sub tricoul meu, atingandu-mi fiecare muschi. Nemaifiind in stare sa rezist prea mult, iti propun sa mergem pe bancheta din spate, iar tu esti de acord. Ma intind pe toata bancheta, in asa fel incat tu nu vei avea unde sa stai, decat deasupra mea. Ceea ce faci”.
„Imi scot tricoul, expunandu-mi pieptul gol, dar asta nu e de ajuns, asa ca-mi ordoni sa-mi scot si pantalonii. Ma supun si fac ceea ce-mi spune sirena mea sexy”, mi-a spus facandu-mi cu ochiul.
„Te apleci si incerci sa memorezi, cu limba ta calda, fiecare muschi de pe bustul meu. Imi sugi fiecare identatie de pe trupul meu, in timp ce eu sasai si gem de placere”.
Un mic geamat mi-a scapat numai gandindu-ma la asta. Nu voi mai privi niciodata Volvo la fel, asta cu siguranta.
„Iti lasi capul si mai jos si saruti umflatura care pulseaza in chilotii mei, inainte sa o lingi prin material”. Ochii i s-au inchis, ca si cand chiar ii faceam asta, si si-a muscat buza, inainte de a-i deschide din nou si de a ma tintui cu privirea.
„Iti vei da rochia jos, incet, peste cap, expunandu-ti pielea cat mai incet. Pasarica ta uda, abdomenul plat, urcand la sanii tai perfecti, cu sfarcurile erecte”. Cand a spus asta, mainile lui au alunecat incet pe sanii mei, facandu-mi sfarcurile sa se excite, iar ochii sa mi se inchida pentru o secunda scurta, pentru a ma aduna.
Odata ce am deschis din nou ochii, el a continuat. „Nu ma voi putea abtine sa nu le sug, sa nu le masez, sa nu le framant. Sa le ating asa cum implora sa fie atinse”, si a inceput sa faca asta. Mainile lui lucrau magic cu cele doua sfarcuri, facandu-ma sa gem si sa-mi arcuiesc spatele in atingerea lui. Dar, mult prea curand, s-a retras.
L-am vazut zambind. „Exact asa vei reactiona. Deodata, dupa tortura pe care ti-am aplicat-o, iti vei introduce doua degete pe sub elasticul boxerilor mei, tragandu-l in jos, facandu-mi penisul sa iasa la iveala pentru tine, neamaifiind acoperit de lenjeria intima”.
„Iti vei lasa incet capul in jos si vei vedea cum ma scurg deja. Si, in timp ce te uiti in sus la mine, fara ca ochii tai sa-i paraseasca pe ai mei, il lingi pe partea inferioara, de la baza la varf, inainte de a saruta varful”, Si-a muscat din nou buza, inainte sa continue. „Il vei lua pe tot in gura, fara sa pierzi contactul cu ochii mei, in timp ce urci si cobori, scotand un sunet de ‚mmmmm’. Una dintre maini va masa ce nu poti prinde in gura, iar cealalta imi va masa testiculele”.
„Chiar cand voi fi pe cale sa ejaculez, te vei retrage. Penisul meu nu mai e capabil sa reziste, iar eu ma ridic, aruncandu-te pe spate, ajungand deasupra ta. Iti acopar gura cu o mana, sa nu poti tipa, in momentul in care introduc penisul infometat in pasarica ta, care astepta, acum prea uda”.
„Nu se vor auzi decat gemetele tale infundate, in timp ce eu te penetrez adanc, inainte sa ejaculez in tine. Dar nu ma voi opri aici. Voi continua sa imping in tine din ce in ce mai tare, in timp ce iti frec si lovesc clitorisul, iar tu te zvarcolesti sub mine, incercand sa tipi de placere”.
„In final, voi lua mana de la gura si iti voi spune, intre penetrari, 'Acum tipa, iubito. Tipa cat de tare vrei, pentru ca lumea sa stie ca eu sunt singurul care ti-o trage atat de bine, ca tipi asa numai pentru mine...’”.
„Iar tu asa vei face. Imi strigi numele in timp ce soldurile ni se intalnesc in timpul penetrarilor. Vei apasa cu mainile pe geamuri, incercand sa gasesti ceva de care sa te agati, dar ele vor continua sa alunece, in timp ce numele meu va fi strigat mai tare. Te sarut cu toata pasiunea din mine, in timp ce grabesc miscarile. Imi sugi limba, fara sa-i dai drumul, pana cand nu ai nevoie disperata de aer sa respiri”.
„Dumnezeule, Edward!”, am gemut eu, fara sa mai suport asta vreun pic.
„Sa ma opresc?”, a intrebat el timid.
„Nu. Eu doar...wow!”
A zambit. „Pai, poate ca ar trebui sa adaug si faptul ca suntem prinsi, pentru tine”, mi-a facut cu ochiul.
„E bine. Doar, te rog, continua. Nu te opri”.
„In timp ce masina se misca si geamurile se aburesc datorita felului dur in care ti-o trag, deodata apare o lumina prin geam, si am realizat ca era un politist. Ne privea dezaprobator, dar eu nu ma puteam opri in acel punct, nici daca vroiam. In acest moment, te uzi in jurul meu, incat ma scoti din minti, asa ca nu mai pot rezista, si nici tu”.
„Imi strigi numele si ajungi la orgasm, la fel si eu, la scurt timp dupa tine. Ma prabusesc pe pieptul tau greu, sarutand sanul de care era gura mai aproape, pana auzim o bataie in geam. Las geamul in jos, inca excitat, fara sa-mi pese ce vede sau ce nu vede politistul”.
„El se uita la corpurile noastre goale si transpirate, iar tu capeti acea culoare rosie, adorabila, in timp ce iti ingropi fata in scobitura gatului meu”.
„Voi fi un magar inteligent si il voi intreba pe politist daca e vreo problema. El imi va spune ca trebuie sa ne imbracam si sa iesim din masina. La care eu ii voi raspunde ca mai avem nevoie de inca o runda, inainte sa iesim. El se va enerva si va pleca”.
„Vom mai avea inca o runda?”, am intrebat eu cu respiratia taiata.
„Nu pana in celula, dar asta e alta fantezie”, a ras el, inainte sa ma sarute pe cap. „Imi pare rau, a fost in regula? Nu te-am speriat, nu?”, m-a intrebat, incercand sa citeasca pe fata reactia mea.
„Dumnezeule, nu. Mi-a placut la nebunie!”, i-am spus.
„Pe bune?”, a intrebat el surprins.
Pur si simplu i-am luat mana si i-am pus-o pe miezul meu, sa simta cat eram de uda. „Asta raspunde la intrebarea ta?”, l-am intrebat zambind.
Deodata, el m-a sarutat.
„Nu am putut face sa fie usor pentru tine, dar acum pot?”, a spus zambind.
S-a rostogolit deasupra mea si am putut sa-i simt penisul intarit apasand la intrare. S-a frecat de ea, dar nu a intrat. Incepusem sa ma infierbant din cauza excitatiei pe care mi-o crease fara sa ma elibereze. Doar se juca din nou cu mine.
Iar si iar, se freca de mine, facandu-ma sa gem, dar refuzand sa intre.
„Edward, te rog”, l-am implorat.
„Da? Ce doresti?”, a intrebat, dar vocea ii era incordata, aratand ca si pentru el era dificil sa reziste.
„Te vreau inauntrul meu”, m-am rugat, incercand sa-mi imping soldurile in el, dar ratand, din moment ce el se retragea.
„Asta este ceea ce doresti, iubito?”, a intrebat.
„Da. Te rog”, am implorat iar.
A intrat incet in mine, lasandu-ma sa simt placerea penetrarii. Dar a facut-o incet si a intrat numai cativa centimetri, inainte sa se retraga incet.
„Edward”, am gemut eu. „Mai mult...vreau mai mult”.
Inca o data, a intrat dureros de incet, de data asta putin mai mult, iar cand am vrut sa ma imping in el, s-a retras, singura parte ramasa la intrare fiind capul penisului sau.
„Acum, Bella, poarta-te frumos”, mi-a spus.
Mi s-a ingreunat respiratia de frustrare. „Edward, te rog”.
„Ce ma rogi?”, m-a intrebat.
„Te vreau”, i-am raspuns.
„Deja ma ai. Acum, ce vrei cu adevarat?”, m-a intrebat. Vroia ca eu sa-i mai spun odata.
„Vreau ca tu...”, am taiat-o, fara sa fiu in stare sa termin, din moment ce el a intrat si a iesit repede din mine.
„Ce?”, a intrebat. „Spune-o”.
„Trage-mi-o, Edward. Trage-mi-o mult si dur”, am strigat eu.
Se pare ca asta e tot ce i-a trebuit. Cuvintele murdare, magice, care l-au facut sa ma penetreze cu totul, infundandu-ma in pat. Atat de dur, incat se lovea de peretele din spate, facandu-mi dintii sa clantane.
Dumnezeule, barbatul asta era uimitor. Putea sa fie tandru si dulce si sa faca dragoste cu mine un minut, apoi schimbandu-se complet, devenind un maniac sexual, care m-ar arunca pe un perete si mi-ar trage-o.
Dupa ce am terminat, cum a promis, nu asta a fost sfarsitul. Am continuat intreaga noapte, ajungand sa o facem si pe masa din bucataria apartamentului.
Acolo a fost locul meu preferat. M-a intins pe masa si mi-a pus piciorul drept pe umarul lui, permitandu-i sa intre si mai adanc in mine, pana i-am simtit testiculele lovindu-se de pielea mea. Sunetul a fost erotic si complet satisfacator.
Dupa masa, m-a impins pe perete, si a continuat placerea dulce in picioare, cu mine jos. Cat am continuat sa sug, pana a ejaculat, s-a dat continuu cu capul de peretele din spate.
La un moment dat, am ajuns pe canapea, total si complet epuizati, dar inca plini de dorinta si pofta. Pot sa spun asta pentru ca eu stateam pe burta, iar capul lui Edward se odihnea pe fundul meu, dupa pozitia cainelui in care o facusem, continuand sa-mi framante fesele. Si era atat de bine.
„Serios, ar trebui sa incetezi”, i-am spus gemand, clar nevrand sa se opreasca.
„Nu cred ca ma pot opri sa te ating”, a ras. „Nu dupa asta. A fost...pai, uimitor nu prea poate descrie”.
„Da, ar fi o afirmatie modesta”, am ras, prea obosita sa ma misc.
L-am simtit sarutandu-mi fesa dreapta, apoi lingand locul, facandu-ma sa tresar surprinsa.
„Nu ti-a placut asta?”, a intrebat el alarmat.
„Nu, mi-a placut. A fost diferit si erotic. Doar ca am fost surprinsa, atat”, l-am asigurat.
„Mmmmm...bine. Pentru ca si mie mi-a placut”, a spus, lingandu-mi fesa din nou, inainte sa o muste usor.
M-am intors, pentru ca el sa nu mai fie tentat sa-mi sarute, linga sau muste fundul. Dar, odata ce m-am intors, capul lui a ajuns pe coapsa mea interioara dreapta.
„Si asa e bine”, a zambit, incepand sa ma sarute din ce in ce mai aproape de organele genitale.
„Edward...”, l-am avertizat.
„Bella...”, m-a imitat el, continuand sa sarute si apoi sa linga.
I-am luat fata in maini pentru a-l opri si l-am privit. „Edward, pe bune, noi....”, dar am fost intrerupta de sunetul telefonului din camera.
Imediat s-a ridicat de pe canapea sa raspunda la telefon. Cand el a facut asta, am luat tricoul lui si l-am pus pe mine, astfel incat sa nu-i mai vina idei in noaptea asta...sau dimineata asta, as putea spune.
Edward a venit in camera si s-a incruntat la mine ca ma imbracam.
Am ras de bosumflarea lui. „O, nu domnule. Am pierdut numarul in seara asta si sunt obosita. Nu vrem sa ne petrecem ultima zi in Vegas dormind”.
„Ai dreptate. Mai bine fac alte lucruri”, a spus in timp ce se indeparta de mine cu o grimasa pe fata.
„Edward, cine a sunat?”, l-am intrebat, incercand sa-i distrag atentia pentru a ma urca in pat.
El a ras. „Receptia”, a spus, in timp ce s-a aruncat in pat langa mine. „Se pare ca trebuie sa o lasi mai moale domnisoara”, a spus in joaca.
„Pot sa-ti reamintesc ca nu am fost singura care a tipat”, i-am spus.
A ridicat din umeri, apoi m-a sarutat pe frunte. „Esti al dracului de buna”.
S-a ghemuit langa mine si m-a tras langa el cat de mult a putut. „Ah, Edward, iubitule, poti sa-ti pui niste pantaloni pe tine?”, am intrebat. „Imi cam distragi atentia”, am ras.
S-a dat jos si si-a pus boxerii, si a sarit din nou in pat, ghemuindu-se langa mine, odata bagat sub asternuturi.
„Macar putem sa vorbim despre partidele senzationale de sex, pe care tocmai le-a avut?”, a intrebat.
„Desigur. Sincer, nici macar nu stiam ca poti fi asa. Adica, dupa noaptea la club si dupa ce nu am facut sex atat timp, nu ma asteptam. Dar, s-a intamplat...”, am taiat-o, fara sa am cuvinte sa descriu.
„Stiu. Adica...wow! Nu conteaza, nu ma mai pot gandi la asta, din moment ce nu mai am voie sa-ti fac ceva in noaptea asta”, a ras el.
Am zambit si l-am sarutat. „Noapte buna, Edward! Acum, dormi”.
„Te iubesc! Te voi visa numai pe tine”, mi-a raspuns dulce.





4 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmm , Ana , Maniacii :)) sunt capitole..ff firbintii , te descurci cu traducerea excelenta ..Succes.. si Distractie placuta ...Irinaa

Anonim spunea...

foarte "incitant" capitolul...spor la tredus in continuare si distractie placuta de 1 dec (vino la alba) :))

dany spunea...

Aoleu.....mamaaa

astia doi sunt nebuni rauuuu:))
Obsedati sexual.....

sa mor de nu...=))

geanina spunea...

ei obsedatzi ....fiecare cu fanteziile lor:P....hai k atzi fost tary

Trimiteți un comentariu