miercuri, 2 decembrie 2009

38. INCA O ZI

EDWARD


M-am trezit epuizat dupa noaptea trecuta, dar stiam ca astazi nu aveam nimic planuit, cu exceptia unei zi de relaxare la piscina, facand orice isi dorea inimioara sexy a Bellei. Ea era atat de tentanta, indiferent daca recunostea sau nu. Noaptea trecuta am blestemat trupurile noastre pentru ca nu au fost in stare sa reziste mai mult, pentru ca, Dumnezeu stie, eu mai puteam, si eram pe cale sa, daca nu suna telefonul.


M-am ridicat in pat, trecandu-mi mainile prin par si zambind, in timp ce ma gandeam la noaptea trecuta. Cu siguranta a fost o amintire draguta. Apropo de asta, Bella a inceput sa se miste. Arata atat de linistita cand dormea. Cine stia ca sub asta se ascundea o fata salbatica, care mi-a facut toate chestiile alea cu o noapte in urma.


S-a rostogolit, iar capul ei a ajuns drept in poala mea. Poate ca nici in somn nu era asa de inocenta.


A scapat un suspin pana a deschis ochii sa se holbeze la locul unde isi odihnea capul, inainte de a se uita in sus la mine.


„Jur, singura ai pus capul acolo”, am ras ridicand mainile cu nevinovatie.


A ras si ea cu mine si m-a sarutat pe penis inainte sa se ridice, gest care m-a facut sa-mi las capul pe spate si sa sasai.


„Vezi...intotdeauna esti tu de vina cand nu ma pot opri”, i-am spus. „Faci chestii ca asta si te astepti ca eu sa nu reactionez”.


Nu a facut altceva decat sa rada de mine. „Bine, iubitul meu sexy si excitat, ce facem astazi?”, m-a intrebat zambind.


„Nu sunt asa de excitat”, m-am aparat eu. „Si ma gandeam ca astazi sa coboram la piscina, din moment ce inca nu am fost acolo. Apoi, restul zilei e la dispozitia ta. Orice vrei tu”, i-am spus.


„Suna distractiv”, a spus in timp ce si-a dat picioarele jos din pat, pentru a se ridica. „Atunci, merg sa-mi pun costumul de baie. Sunt destul de sigura ca Alice l-a impachetat. Totul a fost impachetat de ea”, a ras.


„Cred ca l-a pus impreuna cu al meu. Poti sa il scoti pe al meu, apoi te poti schimba in baie, si iti poti da cu lotiune. Daca ating orice parte a corpului tau, nu cred ca voi fi in stare sa rezist”, i-am spus sincer.


„Bine, in regula”. S-a indreptat spre un rucsac negru si a scos costumul meu de baie, inainte de a-l lua cu totul in baie.


M-am dat cu greu jos din pat si mi-am luat short-ul, dandu-mi jos boxerii pentru a ma schimba. Cand am terminat de legat sireturile de la short, am auzit-o pe Bella din baie.


„Ah, la dracu, nu!”, am auzit-o spunand, facandu-ma sa rad.


Am mers spre usa de la baie. „Avem o problema?”, am intrebat, fara ca macar sa incerc sa ascund amuzamentul din voce.


„O sa o OMOR pe sora ta!”, a spus ea, parand foarte suparata.


„Bella, ce s-a intamplat?”, am intrebat, dupa ce am auzit ce voce suparata avea.


„Sora ta mi-a cumparat un costum de baie nou”, a suierat ea.


„Asta nu prea suna rau”, am incercat eu s-o linistesc. „Pune-l pe tine, poate ca nu e atat de rau pe cat ti se pare”.


„Bine, dar ma indoiesc”, am auzit-o miscandu-se pe acolo, pana s-a facut liniste.


„Iubito, esti in regula?”, am intrebat.


„Da, dar nu prea bine”, a spus prin usa.


„Doar ca sa sti, suntem in Vegas, asa ca sunt sigur ca nu va fi mai rau decat poarta celelalte fete...sau ceilalti baieti”. M-am gandit la timpurile cand a trebui sa suport barbatii in varsta umbland in slipuri. Nu era dragut.


Ea a ras, ceea ce m-a facut sa zambesc. „Bine, dar te avertizez”, a spus, cand am auzit-o descuind usa.


Cand a iesit din baie, fata mea a cazut pe podea. Eram inghetat pe loc din cauza bikinilor albi, minusculi pe care ii purta. Si arata atat de bine in ei.


„Vezi? Stiam eu. E cam prea mult”, a spus ea, intorcandu-se sa intre din nou in baie.


„Nu”, a fost tot ce mi-a iesit. Recunosc ca, in acel moment, 'nu prea mult' era exact ce-mi trecea prin minte. Doar Bella in acesti bikini. Privelistea era innebunitoare...intr-un mod extrem de pozitiv.


Fata ei a capatat acea culoare roz, frumoasa, in timp ce a continuat sa stea stangace in fata mea.


„Bella arati...nici macar nu am cuvinte. Crede-ma, nu e nevoie sa ai constiinta de sine. Dar, daca nu vrei sa mergi, nu trebuie”, i-am spus. Imi placea la nebunie sa o vad imbracata asa, dar sub nicio forma nu as fi pus-o sa faca ceva ce nu-i facea placere.


„Nu, e in regula. Oricum voi fi acoperita de apa, nu?”, a ras cu nervozitate. Am pupat-o pe obraz si am luat prosoapele din geanta.


„Esti sigura?”, am intrebat. „Asta e ziua ta”, i-am spus.


M-a luat de brat. „Sunt sigura. Dar cred ca ma acopar cu prosopul pana ajungem la piscina”. I-am intins prosopul, iar ea l-a infasurat in jurul taliei micute, dar partea de sus era inca la vedere, in toata splendoarea ei. Jur ca fiecare parte din ea era perfectiune.


Am mers la lifturi si am coborat la piscina, Bella primind cateva priviri din partea unor baieti de pe acolo. Mi-am pus mana mai strans in jurul ei, si am rezistat impulsului de a marai la ei. Am ras in sinea mea. Fata asta imi scotea la iveala instinctele animalice.


Am gasit doua sezlonguri chiar langa piscina si ne-am pus prosoapele pe ele, pentru a le ocupa. Era destul de aglomerat.


Bella s-a intins pe sezlong si a oftat multumita.


„Iubito, vrei sa-ti aduc ceva de baut?”, am intrebat.


„Sigur”, a spus, fara sa para sigura pe ea.


„Ce vrei?”, am intrebat.


„Hmmm...nu stiu”, a spus cu blandete, de parca era rusinata. „Ceva bun?”, a intrebat.


Am ras si am sarutat-o pe varful capului. „Bine, iti aduc ceva bun”, am ras. „Ma intorc imediat. Stai departe de necazuri”, am glumit eu.


„Da, suna ca si cand ar fi ceva dificil de facut”, a ras ea sarcastic.


„Doar stai aici pana ma intorc”, i-am spus. „Nu vreau ca vreun tip sa creada ca esti valabila”, am spus facand cu ochiul, smulgand de la ea rasul acela muzical.


Mi-am facut drum catre bar, care se afla de partea cealalta a piscinei. Am stat pe unul dintre scaunele de la bar, asteptand ca barmanul sa ma serveasca.


„Hei, tu de acolo”, mi-a spus o fata de langa mine.


M-am intors si am salutat-o scurt, inainte sa-mi indrept atentia inapoi spre bar.


„Aa, deci ai o iubita, nu?”, a intrebat cu un raset mic.


„Da, de fapt am”, am spus politicos.


„Bun, ea trebuie sa fie destul de femeie”.


„Daca tu sti. Chiar este magnifica”, am spus mandru. Magnifica si ma alesese pe mine dintre toti.


„Care este?”, a intrebat femeia.


M-am intors pe scaun sa privesc peste piscina si sa o vad pe Bella mea stand pe sezlongul unde am lasat-o. Cu ochii inchisi si corpul la fel de perfect, cum o lasasem, in acei bikini albi, minusculi.


„Acolo”, i-am aratat-o femeii.


„Aaa. Acum imi dau seama cum a pus mana pe o bucatica ca tine. E destul de sexy”, mi-a spus ea, de parca eu nu stiam deja asta. „Poate vorbesc cu ea sa mi te lase pentru cateva ore”.


M-am intors la ea. „Chiar daca ma lasa ea, cine a spus ca eu vreau?”, am intrebat-o, probabil mai aspru decat era necesar.


„Ce pot sa-ti ofer?”, a intrebat barmanul deodata.


„O bere si un ‚sex on the beach’”, i-am spus. A dat din cap si s-a apucat sa pregateasca bauturile.


„Bine, in regula. Ea pare ca nu are prejudecati, atunci, poate ca facem ceva in trei”.


Am platit pentru bauturi. „Nu prea cred”, i-am spus inainte sa plec. Numai in Vegas, jur pe Domnul.


„Uite iubito”, am spus indata ce am ajuns la Bella si i-am intins bautura.


„Mersi”.


„Cred ca tocmai am primit prima noastra oferta de a o face in trei”, am ras eu.


Ea a intrat in joc. „Ah, Edward, ca sa-ti spun adevarul, cred ca Heidi, Brett si Keith ar fi cu totii de acord cu asta”, a ras.


„Adevarat”, am recunoscut eu.


„Barbat sau femeie?”, m-a intrebat ea.


„Femeie”, i-am raspuns.


„Era draguta?”


„Hmm, nu prea. Dar, cine se compara cu tine?”, am intrebat dandu-i un sarut scurt.


Ea a rosit, dar a spus „Te ascunzi dupa cuvinte cateodata”, razand.


„De asta ma iubesti”.


„Ori asta, ori doar te folosesc pentru sex”, a glumit ea.


„Bine, gata. Cred ca tot soarele asta s-a pus pe tine. Vrei sa mergem sa inotam?”, am intrebat.


„Sigur”, a spus ea, punand jos paharul si ridicandu-se.


Fara un cuvant, am luat-o in brate in stilul miresei si am aruncat-o in piscina. S-a zbatut sa iasa la aer si s-a holbat la mine.


„Bine, domnule. Nu e amuzant”, m-a privit ea. Am intrat in apa si am tras-o mai aproape de mine.


„Imi pare rau”.


„Cumva, nu prea te cred”, a glumit ea.


„Poate ca abia asteptam sa te vad uda”, i-am soptit seducator la ureche, incercand sa obtin o reactie de la ea. Imi placea la nebunie cand imi raspundea cu un geamat sau cu un fior. Si cu siguranta ca un fior slab i-a trecut prin corp.


S-a aplecat la urechea mea, cu buzele atingandu-mi lobul. „Sti ca nu ai nevoie de o piscina pentru a ma uda”, a soptit, inainte de a ma musca de lob. Am gemut la ambele, la ce mi-a spus si la ce a facut dupa.


„Touche”, am spus cu o voce incordata.


Ea a chicotit apoi s-a intors si s-a departat de mine.


Chiar atunci, patru tipi, care stateau pe saltelele de langa bar, au inotat catre Bella mea.


„Hei, te superi daca imi semnezi numele tau undeva, pe corp?”, a intrebat un tip, care deja avea o multime de semnaturi pe brate, picioare, bust si pe frunte.


„De ce vrei ca oamenii sa-ti semneze pe corp?”, a intrebat Bella cu un ton dezgustat, care m-a facut sa chicotesc incet.


„Vreau ca Vegas sa fie memorabil. Ce poate fi mai memorabil decat sa-mi semneze pe corp toate fetele fierbinti?”, a intrebat barbatul razand.


„Poate o tipa fierbinte sfasiindu-ti bilutele”, a spus Bella, atat de inocenta pe cat putea fi.


Barbatul a inceput sa rada de ea, crezand ca ea glumeste, pana ce, si eu si ceilalti tipi am fost socati cand, ea chiar l-a apucat de bilute...strans.


„Acum, stai departe de mine, pervers bolnav”, a spus ea, rasucindu-si putin mainile, facandu-l pe tip sa tipe.


In final i-a dat drumul, iar barbatul si ceilalti s-au indepartat in capatul celalalt al piscinei, la o distanta sigura.


„Bine, cred ca ti se trage ceva de la Rosalie”, am glumit, punandu-mi mainile in jurul ei sa o trag mai aproape de mine. „Vezi ce se intampla daca te indepartezi numai putin?”, am tachinat-o eu.


„Uite”, a spus ea aratand spre baietii de pe partea cealalta a piscinei. In acel moment, doi barbati chicoteau in timp ce semnau pe coapsa acelui tip. Era respingator. „Barbatii sunt dezgustatori”, s-a intors ea cu fata la mine. „Cum de am reusit sa pun mana pe unul dintre cei mai decenti?”, a intrebat, inainte de a ma saruta pe nas.


„Ai un alt iubit despre care eu nu stiu?”, am glumit eu.


„Esti un prostut”.


„Vrei o saltea, draga mea?”, am intrebat-o. Ea a dat din cap si am vazut una libera la cativa metri de noi. Am inotat si am prins-o, ducandu-i-o Bellei. „Urca-te, doamna mea”.


BELLA

M-am urcat pe salteaua recuperata si m-am tot sucit pe ea, pana am ajuns intr-o pozitie confortabila, pe spate. Edward a apucat de saltea si m-a impins prin piscina.


„Esti gata pentru plimbare, domnisoara?”, a intrebat cu o voce mai adanca decat de obicei, facandu-ma sa rad.


„Pai, recunosc, intotdeauna mi-am dorit sa vad piscina”, am spus cu un accent foarte de fetita din Sud.


M-am sprijinit in coate pentru a vedea ce are de gand sa-mi prezinte.


„In stanga, putem vedea piscina si oamenii care stau pe sezlonguri. Sunt oameni lenesi aici. Esti norocoasa sa ii vezi in habitatul lor”.


Am ras in timp ce Edward a continuat turul cu salteaua. Chiar m-a impins sub fantanile arteziene, lasand apa sa-mi curga cu putere pe corp, racorindu-mi trupul, care incepuse sa se usuce.


„Edward”, am exclamat indata ce iesisem de sub cascada.


M-a ridicat de pe saltea si m-a ghemuit langa el. „Da?”, m-a intrebat aruncandu-mi zambetul ala orbitor. Am uitat instantaneu ce vroiam sa-i spun si doar m-am holbat la el.


„Vrei sa ne intoarcem in camera?”, m-a intrebat, tot ce am putut face a fost sa dau din cap. Sincer, nu-mi pasa unde mergeam, atat timp cat el era langa mine.


Am privit cum isi ridica trupul perfect din apa. Curgeau picaturi de pe trupul lui tonifiat, in timp ce muschii i s-au incordat in procesul de iesire din piscina. Apoi, mana lui era in fata mea. M-am uitat in ochii lui, care exprimau amuzamentul. L-am luat de mana, si mai repede de cat m-am asteptat, am fost ridicata, iar pieptul meu s-a lovit de cel al lui Edward.


M-am retras. „Au, la naiba, esti dur!”, m-am minunat, fara sa-mi dau seama ca imi frecam sanii excitati. Am observat capetele indreptandu-se spre noi, dar le-am ignorat.


„Nu, dar daca nu incetezi sa faci asta, voi fi”, a spus el, parand serios, coborandu-si privirea la pieptul meu. Si mi-am dat seama de miscarile mele erotice. Vederea sanilor mei intariti il excita, nu? Pai, era vina lui. A lui si a pieptului sau sculptat si tare, ah.


Am ajuns imediat in camera si m-am schimbat intr-o pereche de pantaloni scurti, albi si un top fara bretele, cu dungi de marinar, pe care il impachetase Alice. De fapt, era chiar dragut. Se mula bine pe sani, fara riscul de a cadea (am facut testul cu saritura, in baie). Apoi, in partea de jos era plisat. Foarte dragut, oricum, orice faceam eram pregatita.


Am iesit din baie si l-am gasit pe Edward imbracat, stand pe pat. „Deci, acum ce facem?”, m-a intrebat el.


„Ce? A fost ideea ta. Se presupunea ca ai totul planuit”, i-am spus.


„Gandindu-ma la noaptea trecuta, voi fi dragut si voi face ce vrei tu”, mi-a zambit.


M-am gandit o secunda. „Pai, nu am fost la New York, New York. Putem merge acolo sa facem o vizita”, i-am spus, stiind ca acel hotel era la capatul strazii principale.


A zambit la idee. „Atunci, New York, New York sa fie. Oricum, acolo au o viata de noapte nebuna”.


Soarele incepuse sa apuna cand am coborat si am iesit din hotel. Chiar era mai uimitor pe timpul noptii. Puteam sa ma aleg cu o durere de gat, la cat ma uitam in sus la semnele luminoase de pe strada.


„Ultima chemare pentru ‚puicute fierbinti’, Edward”, am spus razand, cand a trecut pe langa noi un alt camion ‚Puicute fierbinti’.


Am mers pe drumul lung spre hotelul in stilul New York si am intrat, unde ne-am lovit de multimea de oameni. Abia aveai pe unde sa mergi. Edward a avut dreptate, trebuie sa fie un loc popular pentru viata de noapte.


„Am o idee”, a spus Edward cu un ranjet.


„Ce e?”, am intrebat ingrijorata.


Dar el nu mi-a raspuns. Doar m-a luat de incheietura mainii si singurul lucru pe care il stiu, e ca eram intr-un bar plin de oameni. Intr-un fel, Edward ne-a impins in fata unde era barul, si am vazut patru femei acolo, invartind pahare si sticle, oferind un spectacol pentru toata lumea.


M-am uitat la semnul cu neoane rosii din spatele lor. Scria 'Coyote Ugly'. La dracu!


„Bine, toata lumea, cine este gata pentru concursul de dans?”, a tipat o blonda din spatele barului, primind un atac masiv de urale. „Bun! Acum, alegem fetele din multime. Ele vor urca pe bar si vor incepe sa danseze. Eu si fetele mele le vom da jos pe cele care nu sunt bune. Ultima fata ramasa, CASTIGA!”, a tipat ea, si din nou a strigat toata lumea. „Castigatoarea se alege cu orice tip din bar. Sunteti gata sa DANSATI?”, a strigat ea. Din nou, raspunsul au fost aplauzele. „Atunci, dati drumul la muzica!”


Deodata, a inceput melodia 'I love Rock‘n Roll' , a lui Joan Jett si Blackhearts. Blonda statea pe bar si privea la fetele din bar pentru a le alege sa urce sa danseze. Am incercat sa ma ascund dupa Edward, iar el radea de mine.


„Haide. Nu vrei sa dansezi?”, m-a intrebat el. I-am aruncat o privire si am continuat sa ma ascund. Da, eram lasa. Dar deja dansasem la bara. Adica, pe bune, cat mai trebuia sa dansez pentru baiatul asta?


M-am uitat in sus si am vazut ca erau 5 fete pe bar.


„Dansati pentru tipul pe care vi-l doriti”, a tipat blonda.


Am observat ca majoritatea fetelor il priveau pe Edward. Se uitau la el in timp ce-si miscau soldurile si isi lingeau buzele. Apoi, mi-am da seama...una dintre fetele alea il va castiga pe Edward. M-am uitat prin bar si am stiut ca el era cel mai atractiv tip de acolo (Adica, sincer, cand nu este el cel mai atractiv barbat?). De doua ori ‚La dracu!’. Una dintre zdrentele astea imi va lua barbatul.


„Ah, la dracu, nu!”, am tipat in timp ce l-am impins pe Edward intr-o parte. Nu-mi venea sa cred ca eram pe cale sa fac asta, dar m-am urcat pe bar. Pur si simplu am sarit acolo si am inceput sa dansez langa celelalte cinci. Toata lumea se holba la mine, dar nu-mi pasa dracului, luptam pentru barbatul meu.


Asa ca am dansat. Am dansat ca niciodata, pentru ca aveam ceva de castigat. Si daca pierdeam, o stricata isi va petrece timpul cu Edward. Sigur, el ma va tine langa el in timpul ala, dar nu era nicio cale sa impart ce era al meu.


Asa ca mi-am fluturat parul in jur, mi-am miscat sugestiv soldurile, si chiar m-am lasat culcata pe spate aproape pe tot barul.


Una dintre fete a fost data jos. Apoi am vazut-o pe vagaboanda roscata, care il fixa pe Edward. Asa ca am renuntat la toate barierele. Ridicand picioarele in sus, sa arat cat de flexibila eram, unduindu-ma lasciv de mai multe ori. Mainile mele se jucau sexy in par si chiar mi-am supt un deget, inainte de a-l plimba pe mine. Nu ma judecati...faceam asta ca sa-l castig pe Edward!


„Avem o castigatoare!”, a spus blonda. S-a intors catre roscata. „Da-ti fundul jos de pe bar”, a strigat razand la ea. Am castigat! Ramasesem singura. „La dracu, fata chiar sti sa te misti”, mi-a spus tipa. Daca nu aveam fata rosie de la efort, atunci s-ar fi inrosit la remarca aceea si la toate aplauzele si fluieraturile pe care le primeam. „Alege-ti barbatul”.


Multimea s-a dezlantuit, barbatii ridicand mainile si strigand ‚alege-ma pe mine!’. Normal ca deja luasem decizia. M-am uitat la Edward, iar el mi-a facut cu ochiul. Am sarit de pe bar, iar el m-a prins fara efort, in stilul miresii.


„Ah, m-ai ales pe mine”, a ras el.


M-am ridicat si l-am sarutat...puternic. Fara sa-mi pese ca ne priveau o multime de persoane, aplaudandu-ne de fapt. Mi-am incurcat mainile in parul lui si l-am tras mai aproape de mine, adancind sarutul. Am continuat pana a trebuit neaparat sa respir, moment in care m-am retras.


„Si ma acuzi ca eu te ametesc”, a ras el, in timp ce-i simteam pieptul greu. M-a lasat jos pe picioare.


Dupa asta am plecat din bar. Ne-am plimbat prin jur si am privit la micile baruri si magazine care erau acolo, fara sa petrecem prea mult timp in zona.


Oricum, indata ce am ajuns la Zona ESPN, am alergat direct spre arcada, ca niste copii, si am inceput sa jucam.


L-am batut cu mandrie de 7 ori la hockey. Oricum, el s-a revansat cand am jucat Tekken. M-a dus la jocul ala de basket ridicol si a introdus bani sa jucam.


„Edward, nu ma pricep la basket”, i-am spus.


„De asta te voi invata sa joci”, a spus venind in spatele meu, impingandu-se cu putere in mine, facandu-ma sa suspin de placere si surprindere.


Am luat o minge in mana si mainile lui au pozitionat-o. Mi-a ridicat bratele, si am aruncat mingea impreuna. Am mai aruncat de cateva ori pana a expirat timpul. Si chiar cand s-a oprit jocul, el m-a luat in brate si si-a odihnit barbia pe umarul meu.


Ma simteam atat de bine si nu vroiam sa-i dau drumul niciodata.


„Sa ne intoarcem la hotel. Am ceva planuit pentru ultima noastra noapte”, mi-a spus seducator.


„Bine”, am spus eu cu nerabdare.


Si am inceput drumul lung de intoarcere la hotel.








2 comentarii:

Shapes131 spunea...

Yey!Super capitolul!Asteptam pe urmatorul!Bravo pt traducere!

miss jo spunea...

faci o treaba foarte buna cu traducerea:)...

Trimiteți un comentariu