marți, 6 noiembrie 2012

Reflected in you

Am terminat-o de citit ieri si am avut nevoie de ceva timp sa ma dezmeticesc si sa-mi formez o opinie. De ce? In comparatie cu Bared to you, in aceasta a doua parte am intalnit mai multa actiune, mai mult suspans, mai mult... Relatia dintre Gideon si Eva merge inainte, in acelasi ritm obsedant, dependent, aproape bolnav. Toate problemele lor de cuplu se rezolva, impropriu spus, prin niste partide de sex fierbinti, savuroase, incitante. Mi-l imaginez pe Gideon al meu, un barbat foarte bine lucrat, solid, cu pielea mai inchisa la culoare, poate mulatru, cu o voce groasa si sexy si cu un accent usor latino sau strain, oricum. Faptul ca al meu Gideon nu seamana mai deloc cu cel descris in carte, duce la concluzia ca scriitoarea chiar a reusit sa ma determine sa-mi creez propriile personaje ale povestii. O iubesc pe Eva! Fata de Anastasia, este o tipa sigura pe sexualitatea ei, mai matura si, cel mai important lucru, nu este o virgina plangacioasa :) Aproape ca mi se face rau citind povesti cu virgine de 24 de ani...:P (voi discuta asta cu voi intr-un post separat). 
Imi place ca intalnim aici tot felul de personalitati; Cary, un fotomodel bisexual si excentric cand vine vorba de relatii; Mark si iubitul lui, Steven; o MILF super sexy in persoana mamei Evei - personaj care chiar poate fi intalnit in realitate. Presupun ca de aici mosteneste Eva calitatea de a sti exact ce-si doreste: desi mama ei il iubeste pe tatal natural al Evei, a fost constienta ca un simplu politist nu-i poate asigura viata luxoasa pe care si-o doreste.
Povestea ia intorsaturi de tot felul. Descoperim incet care este secretul unui Gideon tulburat si cu probleme de adaptare; Eva lupta si cu fantomele trecutului ei si cu cele ale iubitului; apare o noua amenintare la adresa relatiei lor, o femeie, un barbat...va las pe voi sa descoperiti. 
Cuplul traieste momente de vis pe o proprietate pustie, dupa care viata lor capata o turnura tumultoasa si violenta.
Daca cel pe care il iubesti la nebunie si il consideri sufletul tau pereche iti marturiseste ca ar ucide pentru tine, cum ai reactiona?
Cititi si veti vedea deciziile Evei :)

MILF=Mother I'd Like to Fuck :)

Acum ma apuc sa citesc Seven years to sin, povestea care a stat la baza celor doua volume din seria Crossfire Novels. Cine o vrea, sa lase un mesaj cu adresa de mail si o trimit.

Pana data viitoare,

Va pup si va doresc o saptamana minunata!

5 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

aha, deci ...astepti cu nerabdare vol.3, nu?

Ana spunea...

Cred ca fac precomanda...Pe Amazon s-a dat drumul la precomanda pentru 7 martie 2013.

Adina spunea...

Mi-a placut foarte mult si acest al 2-lea volum al seriei si de abia astept sa apara si al 3-lea, mi se pare foarte mult pana la anul. :)

Adina spunea...

Mi-a placut foarte mulst si acest volum al seriei, de abia astept sa apara si al treilea, mi se pare foarte mult pana la anul.

Adina spunea...

Scuze, mulst = mult, ma grabeam

Trimiteți un comentariu