sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Twilight Saga: Breaking Dawn Part II

The End...but Forever...

Bun. Am fost aseara la cinema si am vazut si ultima parte. Cel mai mare regret al meu este ca nu a regizat Condon toate cele patru filme, ar fi facut o treaba extraordinara.
Nu va povestesc filmul, pentru ca stiti deja cartea. Este urmata povestea, cu mici lipsuri, pana la momentul aparitiei lui Alice cu dovada surprinzatoare in legatura cu viitorul lui Reneesme. De acolo veti descoperi o scena care, din punctul meu de vedere, a fost integrata perfect si mi s-a parut fireasca, naturala, la locul potrivit. Finalul este acelasi, insa sub consecinta altor actiuni. Nu vreau sa dezvalui mai mult, din respect pentru cei care nu l-au vazut inca.
This is it...cum a spus regretatul Michael Jackson. A fost o serie care mi-a placut, m-a bucurat si, cel mai important, a dus la crearea acestui blog, unde am intalnit persoane minunate cu care impart pasiunea pentru citit si barfe mici :)
Sunteti minunati si vreau sa va multumesc pentru atentie, sustinere, comentarii si mesaje si sper sa ma vizitati in continuare.
So, cum comentati filmul, ce ati trait si simtit la vizionare?

Out of subject: fac tot posibilul si depun toate eforturile sa termin si fic-ul in curs de traducere, dupa care vom vedea cum vor decurge lucrurile mai departe.

Week-end minunat!

Ana


6 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

am fost ,,cuminte"si, chiar daca l-am vazut in avanpremiera, am tacut, sa nu stric surpriza.Asa este Ana, ,,episodul Alice"s-a integrat perfect.

Flory (^_^) spunea...

Buna fetelor (^_^)

Si eu sunt foarte multumita de film, am avut un "soc emotional" sa ii zic asa dar "episodul Alice" a fost foarte inspirat.
Cat despre acest MINUNAT blog... am sa va urmaresc mereu ca si pana acum asa ca astept incontinuare sa ma delectez cu MINUNATA, EXTRAORDINARA, EXCELENTA voastra munca, pt care va felicit si va MULTUMESC din suflet pt ceea ce faceti.
Bafta in continuare si toate cele bune!!!

XOXO - Flory (^_^)

Flory (^_^) spunea...

Buna fetelor (^_^)

Si eu sunt foarte multumita de film, am avut un "soc emotional" sa ii zic asa dar "episodul Alice" a fost foarte inspirat.
Cat despre acest MINUNAT blog... am sa va urmaresc mereu ca si pana acum asa ca astept incontinuare sa ma delectez cu MINUNATA, EXTRAORDINARA, EXCELENTA voastra munca, pt care va felicit si va MULTUMESC din suflet pt ceea ce faceti.
Bafta in continuare si toate cele bune!!!

XOXO - Flory (^_^)

Ana spunea...

Multumesc pentru cuvintele frumoase. Sper sa va dezamagesc cat mai putin. :)

Unknown spunea...

"Doamne Sfinte !!! " Asta mi-a fost reactia la "episodul Alice". Si am incä ceafa incordatä si mä dor obraji de räs si-mi tot sterg ochi de lacrimi si... si... . La naiba ! Cä de mult n-am mai "träit" asa de intens un film.
Ana, oricät te-ai strädui - nu ai teamä - nu vei reusi sä ne dezamägesti ;) . Eu, una, te voi "vizita" in continuare.
Sänätate!
Te pupä Lavy .

Adina spunea...

Am vazut si eu filmul, in 17, mi-a placut, mai ales "episodul Alice", care m-a socat si cand a inceput(ce s-a intamplat cu Carlisle) si cand s-a terminat, si care a "salvat" filmul. Au fost alte scene la care am ras cu lacrimi(ex.: Jacob si Charlie in padure).

Trimiteți un comentariu